Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@06:16:32 GMT

تیم کاراته کردستان بر سکوی نخست کشور ایستاد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۵۰۷۸

تیم کاراته کردستان بر سکوی نخست کشور ایستاد

با پایان نخستین دوره مسابقات کاراته سبک کیوکوشین IKU قهرمانی کشور در سنندج، تیم کردستان با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت. ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نخستین دوره مسابقات کاراته سبک کیوکوشین IKU قهرمانی کشور "کاپ پلیس و مردم" یکم تیرماه به مدت یک روز به میزبانی سنندج با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به کار خود خاتمه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات ورزشکاران استان‌های مختلف کشور در سالن ورزشی سقف بلند نیروی انتظامی شهر سنندج حضور داشتند و در 5 رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو تاتامی در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات تیم کاراته تیم کاراته استان کردستان در پنج رده سنی در جایگاه نخست ایستاد و و جام قهرمانی را در خانه نگهداشت، تیم استان البرز حائز مقام نایب قهرمانی شد و تیم کرمانشاه عنوان سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر لوح و مدال و به تیم‌های حائز رتبه جام قهرمانی اهداء شد.

انتهای پیام/م

R7848/P1486/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد

سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین