Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@08:25:42 GMT

ایران صاحب اولین مدال سنگنوردی دانشجویان جهان شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۵۱۱۶

ایران صاحب اولین مدال سنگنوردی دانشجویان جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، در دومین دوره رقابت‌های سنگ نوردی قهرمانی دانشجویان جهان که در کشور اسلواکی در جریان است تیم دانشگاه آزاد اسلامی که به نمایندگی از فدراسیون دانشگاهی در این رقابتها شرکت کرده است صاحب یک مدال برنز در ماده سرعت شد.

تیم دانشجویان کشورمان که با چهار ورزشکار مرد و زن در این مسابقات شرکت کرده بودند در ماده سرعت در بخش آقایان موفق به کسب مدال برنز این ماده توسط مهدی علیپور شد و اولین مدال دانشجویان را برای کشور به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ماده نماینده کشور چک و اوکراین به ترتیب اول و دوم شدند. در این ماده احسان اسراردیگر نماینده کشورمان در جایگاه بیست و یکم قرار گرفت.

همچنین در این ماده در بخش دختران کبری لکزایی فر به مقام پنجم رسید و حدیث نظری در جایگاه هشتم ایستاد. در این ماده نماینده کشور فرانسه اول شد و مقام دوم و سوم به ورزشکاران کشور لهستان رسید.

تیم دانشجویان در این رقابتها به مربیگری سجاده سلطانی نژاد و سرپرستی عبدالمجید طالب تاش  شرکت کرده بود.

دومین دوره رقابتهای  قهرمانی سنگ نوردی دانشجویان جهان ۳۰ خرداد الی ۲ تیرماه  سال جاری در کشور اسلواکی شهر براتیسلاوا برگزار می شود .

کد خبر 4327863

منبع: مهر

کلیدواژه: سنگنوردی فدراسیون ورزش های دانشگاهی مسابقات سنگنوردی جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال مراکش والیبال تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کارلوس کی روش تیم فوتبال پرسپولیس بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم ملی فوتبال پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد

نوید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آغاز رویداد شروع در کردستان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد یک روزه و در راستای اهداف مربوط به توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد نیازهای فناورانه از طریق شرکت‌ها به صورت مساله محور مطرح می‌شود و دانشجویان و یا هر یک از اعضای هیأت علمی ایده‌ای در این حوزه داشته باشند، به شرکت معرفی خواهد شد.

مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان ادامه داد: شرکت مورد نظر با صاحب ایده وارد مذاکره خواهد شد و در صورتی که ایده مطرح شده قابلیت تأمین نیاز شرکت را داشته باشد، از طریق تسهیلات و یا کمک بلاعوض، صاحب ایده را حمایت خواهد کرد.

رضایی با اشاره به اینکه این رویداد در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده، عنوان کرد: این رویداد برای نخستین بار در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان و اعضای هیأت علمی علاقمند و صاحب ایده برگزار می‌شود.

وی مزایای شرکت در این جشنواره را آشنایی با فضای کار اشتراکی، فضای کارگاهی، خدمات مالی، ایجاد شبکه ارتباطی، آموزش و توانمندسازی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه در قالب انجام پروژه‌های علمی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعدادهای علمی کشور و تبدیل خلاقیت و دستاوردهای علمی به محصولات قابل ارائه به بازار است.

کد خبر 6098366

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز