Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در احکامی جداگانه مدیران مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، عزیز جوانپور در این احکام دکتر محمد ابراهیم رمضانی را به سمت سرپرست مرکز تحقیقات مدیریت توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه، دکتر سید اسماعیل صفوی را به سمت سرپرست مرکز تحقیقاتی بیوتکنولوژی، دکتر سعیده ابراهیمی اصل را به سمت سرپرست مرکز تحقیقات نانو فناوری صنعتی و دکتر حبیب تجلی سیفی را به سمت سرپرست مرکز تحقیقاتی بیوفوتونیک منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این احکام آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد ابراهیم رمضانی

بنا به پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست مرکز تحقیقات مدیریت توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف دانشگاه و خدمت به نظام مقدس جمهوری ایران موفق و موید باشید.

سرکار خانم دکتر سعیده ابراهیمی اصل

بنا به پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست مرکز تحقیقات نانو فناوری صنعتی منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف دانشگاه و خدمت به نظام مقدس جمهوری ایران موفق و موید باشید.

برادر گرامی جناب آقای دکتر حبیب تجلی سیفی

بنا به پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست مرکز تحقیقاتی بیوفوتونیک منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف دانشگاه و خدمت به نظام مقدس جمهوری ایران موفق و موید باشید.

برادر گرامی جناب آقای دکتر سید اسماعیل صفوی

بنا به پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست مرکز تحقیقاتی بیوتکنولوژی منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف دانشگاه و خدمت به نظام مقدس جمهوری ایران موفق و موید باشید.

جوانپور در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر افشین جوادی رئیس سابق مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی قدردانی کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی

 غلامرضا گودرزی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: مرکز تحقیقات استان مرکزی یکی از مراکز فعال در کشور است و انتقال دستاوردهای علمی این مرکز به بهره‌برداران از اهمیت ویژه برخوردار و در واقع به نوعی خروجی کار محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی توسط کارشناسان مرکز برای انتقال دانش که روش‌های نوین کشاورزی و استفاده از بذرهای تولید شده است، دوره‌های آموزشی به صورت مستمر برگزار که به این طریق دانش انتقال پیدا کند.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی افزود: ایستگاه‌های تحقیقاتی در شهرستان‌های اراک، خنداب، ساوه، زرندیه، خمین و علی‌آباد اراک فعال هستند.

گودرزی خاطر نشان کرد: ایستگاه تحقیقاتی اراک مربوط به غلات و دانه‌های روغنی، خنداب منابع طبیعی و ایستگاه تحقیقاتی خمین مربوط به لوبیا است که آوازه بین‌المللی دارد و تنها ایستگاه تحقیقاتی در کشور در تولید صد در صد هسته تا بذر است.

وی بیان کرد: ایستگاه تحقیقاتی ساوه نیز مربوط به انار است که در این ایستگاه بزرگ‌ترین کلکسیون انار کشور وجود دارد، ایستگاه تحقیقاتی زرندیه نیز در بخش تحقیقات آبخوان‌داری فعال و ایستگاه علی‌آباد اراک نیز در زمینه گیاهان دارویی فعالیت دارد.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: ایستگاه‌های تحقیقاتی مذکور به صورت تخصصی کار تحقیق و پژوهش را انجام می‌دهند و بذرهایی که برای بخش کشاورزی از این تحقیقات حاصل می‌شود یکی از مهمترین دستاوردهای این مراکز است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • برداشت سه تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکز زواره
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا