Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۰ و۲۱ و ۲۲ تیرماه رقابت‌های مچ‌اندازی آقایان  به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود. ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، پس از برگزاری موفق رقابت‌های قهرمانی بدن‌سازی و پرورش اندام که در سال گذشته در استان فارس برگزار شد، این بار در20و 21 و 22 تیرماه با برگزاری رقابت‌های  مچ‌اندازی هیئت بدنسازی  و پرورش اندام استان فارس موفقیت خود را تکرار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی فرهنگ‌مهر، رئیس هیئت بدنسازی  و پرورش اندام استان فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره این میزبانی اظهار داشت: با توجه به مهیا شدن سالن ورزشی چند منظوره شهید دستغیب  که می‌تواند میزبانی مسابقات بین‌المللی را نیز فراهم کند و تغییر و تحولاتی که در خوابگاه ورزشکاران رخ داده و نوسازی کاملی صورت گرفته ما می‌توانیم با آبرو  و احترام به جامعه ورزشی برای میزبانی مسابقات کشوری اقدام کنیم. 

وی گفت: زیرساخت‌هایی که در چند سال اخیر در ورزش فارس فراهم شده هیئت پرورش اندام و پاورلیفتینگ  را مصمم‌تر به سمت میزبانی سوق می‌دهد و باتوجه به اینکه نخستین دوره‌ای است که با تیم منسجم و کاملی در این رقابت‌ها حضور داریم هدف اصلی ما این است که ورزشکاران و قهرمانان را با میادین ملی آشنا کنیم. 

فرهنگ‌مهر افزود: ورزشکاران ما می‌توانند مسابقات قهرمانی کشور را از نزدیک لمس کنند تا انگیزه‌ای برای افزایش توانایی‌ها و کیفیت کارشان شود. 

رئیس هیئت بدنسازی  و پرورش اندام استان فارس بیان کرد: استان فارس  با دو تیم الف و ب در این رقابت‌ها شرکت می‌کند و امیدواریم بتوانیم مدال‌هایی در خور شان ورزش همیشه قهرمان فارس به دست آوریم.

وی عنوان کرد: ورزش مچ‌اندازی از ورزش‌های سنتی است که از دیرباز در ایران و استان فارس محبوبیت بسیار زیادی داشته اما در سال‌های گذشته از سمت فدراسیون مشخصی حمایت و سازمان‌دهی نشده تا اینکه فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام مسئولیت سازماندهی این رشته ورزشی را بر عهده گرفته است.

فرهنگ‌مهر بیان کرد: هیئت پرورش اندام استان تاکنون موفق شده نخستین دوره مسابقات استانی مچ‌اندازی با 30 شرکت‌کننده  را در سال 94 برگزار کند و آخرین دوره آن با 197 نفر شرکت‌کننده در سال 96 برگزار شد. 

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دسته آزاد اسکیت سرعت ایران از فردا (پنجشنبه) به میزبانی استان مرکزی و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز خواهد شد.   این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی آکادمی اسکیت اراک برگزار خواهد شد و اسکیت‌بازان روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ماه در بخش آقایان و روز جمعه سی و یکم فروردین ماه در بخش بانوان برای تعیین نفرات برتر با هم مصاف خواهند داد.   گفتنی است ورزشکاران در پیست ۲۰۰ متر و در مواد ۲۰۰ متر رقابتی، ۵۰۰ متر، ۱۰۰۰متر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.   مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در پیست ROAD و به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • آبگیری و راه‌اندازی مزارع پرورش آرتمیا در مجتمع فسندوز چهار برج آغاز شد