Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، حمیدرضا شاه آبادی معاون صدای رسانه ملیضمن ابراز تاسف از درگذشت صدرالدین شجره گفت: یک روز قبل از برگزاری بزرگداشت پیشکسوتان رادیو با آقای شجره تلفنی صحبت کردم. قرار بود او هم در این مراسم حضور داشته باشد، اما متاسفانه این امر مقدور نشد.
 
معاون صدای رسانه ملی با تاکید بر جایگاه هنرمندان رادیو در عرصه هنر و فرهنگ کشور اظهار کرد:  ستارگان رادیو و اهالی هنر، عزیزان ما در عرصه فرهنگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید در حفظ جامعه هنری و آثار آن‌ها کوشا باشیم. رسانه ملی همواره تکریم این عزیزان را وظیفه خود می داند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صدرالدین شجره پیشکسوتان رادیو ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد

ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: امام خمینی (ره) نه‌تنها به ایران و ایرانی هویت داد، بلکه به اسلام هویت داد.

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در جلسه استانی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: امام خمینی (ره) نه‌تنها برای مسلمانان، بلکه برای جهانیان و آزادگان الگو است.

وی ادامه داد: کسی را پیدا نمی‌کنیم که مدیون امام نباشد، جایگاهی که مراجع، علما و حوزه‌های علمیه پیدا کردند، مدیون امام هستند.

او اضافه کرد: بزرگداشت این امام هرچه باشکوه‌تر باشد، بُردی برای جهان اسلام و ایران است، بویژه بعد از عملیات «وعده صادق» این مراسم بیشتر زیر ذره‌بین می‌رود. همه باید تلاش کنیم این مراسم از نظر کمی و کیفی با شکوه برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد
  • خاموشی صدایی ماندگار
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت