Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:49:27 GMT

برخورد پراید با پژو 9 مصدوم بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۵۲۷۱

برخورد پراید با پژو 9 مصدوم بر جای گذاشت

تربت حیدریه - ایرنا - مسئول اورژانس 115 مه ولات گفت: برخورد پراید با پژوپارس در محور پر حادثه فیض آباد - کاشمر، 9مصدوم برجای گذاشت.

محمدرضا چهلسری شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهارداشت: در ساعت 20:14 شب گذشته 1 تیر ماه، حادثه برخورد پراید با پژو در کیلومتر 15 جاده فیض آباد - کاشمر به مرکز اورژانس 115 اعلام شد که بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس فیض آباد و مهنه به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 4 مصدوم توسط آمبولانس اورژانس فیض آباد، 2 مصدوم توسط آمبولانس اورژانس مهنه، 1 مصدوم توسط آمبولانس هلال احمر فیض آباد و 2 مصدوم با وسیله شخصی به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) شهر کاشمر منتقل شدند.
به گزارش ایرنا ، جاده 40کیلومتری فیض آباد - کاشمر دوطرفه با عرض کم و پیچ های خطرناک و دست اندازهای زیاد به دلیل وقوع تعداد تصادفات زیاد در این منطقه به جاده مرگ معروف شده است .
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتقال مصدومان تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران