Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:01:28 GMT

یک کشته و ۵ زخمی بر اثر تصادف پراید و پژو ۲۰۶

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۵۴۷۷

یک کشته و ۵ زخمی بر اثر تصادف پراید و پژو ۲۰۶

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: بر اثر تصادف خودروی پراید و پژو ۲۰۶ مرد جوان کشته شد و پنج نفر مصدوم شدند. ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ اجتماعی تهران حوادث نظرات

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ کرج درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 20:26 شب گذشته یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران ـ کرج به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 109 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پراید با پنج سرنشین به هنگام حرکت در لاین تندرو اتوبان به شدت با یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 با سه سرنشین برخورد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان مصدومان و سرنشینان از خودروها خارج شده بودند و آتش‌نشانان این افراد را به عوامل اورژانس تحویل دادند که پس از بررسی‌های لازم مشخص شد یکی از افراد (راننده سی و هفت ساله پراید) به علت شدت جراحات جان باخته است.

ملکی با اعلام مصدومیت پنج نفر دیگر بر اثر این حادثه، تصریح کرد: چهار سرنشین دیگر پراید (چهار خانم) و یکی از سرنشینان پژو 206 دچار مصدومیت شدند، در نهایت خودروها به محل امن منتقل، محل حادثه تحویل عوامل انتظامی شد و عملیات در ساعت 21:54 به پایان رسید.

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,25,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه تصادف یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودروی سواری پراید حدود ساعت ۱۳:۳۰ امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۴ و بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

  محمد علیشاهی افزود: همه مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی و بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌ های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت