Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@02:06:23 GMT

پست پرویز پرستویی برای حمایت از تیم ملی+عکس

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۵۸۰۵

پست پرویز پرستویی برای حمایت از تیم ملی+عکس

به گزارش جهان نيوز، پس از بازی جانانه ایران در مقابل تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه، ایرانیان امیدوارانه منتظر فرا رسیدن دوشنبه و بازی با تیم ملی پرتغال هستند. درخشش تیم ملی باعث شده تا کاربران با راه انداختن هشتک پرتغال _ را _ شکست_ می دهیم حمایت شان را از تیم ملی نشان دهند.   هنرمندان نیز در کنار سایر کاربران از تیم ملی حمایت کرده اند؛ پرویز پرستویی نیز با اشتراک هشتگ صعود ایران و از همه مخاطبان خواسته تا با بازنشر این هشتگ تیم ملی را حمایت کنند تا قدرتمند تر از قبل در میدان مسابقه حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



#صعودایران
در صفحه خودتون به اشتراک بگذارید
کارکنیم که تیم ملی


بدونه به شدت ازشون حمایت می کنیم و نیروشون صد چندان بشه. فقطبا هشتگ#صعودایران یا #صعود_ایران
سردار آزمون عزیز: خوب باش
غمت نباشه
با قدرت تمام ملت ایران دعای خیرشون پشت سر شما و کل تیم ملی هست .
پس تو هم با قدرت تمام مثل همیشه بتاز...
 
منبع:رکنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر رسانه‌ای این تئاتر گفت: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام  به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوارصارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

حبیب قاآنی افزود: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی گفت: دستیار کارگردان این تئاتر معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده  از دیگر عوامل نمایش این تئاتر کمدی است.

مدیر رسانه‌ای این تئاتر افزود: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • ایران خواستار اشتراک دانش، فناوری و حمایت مالی کشور‌ها در بهبود حوزه‌های آبخیزداری مناطق خشک و نیمه‌خشک
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • اشتراک ظرفیت‌های فناوری ایران و پاکستان موجب پیشرفت دو کشور می‌شود
  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم