Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سردار "حسین اشتری" در آیین تکریم و معارفه ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهیدان مدافع حریم و حرم و عرصه نظم و امنیت، اظهار داشت: مقدم آیت الله "صدیقی"؛ امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام والمسلمین "سعیدی" ؛ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، سردار "شیرازی"؛ رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و دیگر مهمانان و مدعوین را گرامی می دارم و به این عزیزان خیرمقدم می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره توجه ویژه ای به مأموریت ها و انتصابات در نیروی انتظامی داشته و دارند و از این بابت خداوند را شاکریم.
فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: امیدوارم بتوانیم تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا را با تمام وجود تبیین و عملی کنیم چرا که بر این باوریم صلاح، پیشرفت، برکت و موفقیت امور در اجرای منویات و تدابیر معظم له است.
این مقام عالی انتظامی با اشاره به آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: رهبر معظم انقلاب، همواره بر ارتقاء فضای معنوی، مکتبی، دینی و انقلابی در نیروی انتظامی و آحاد کارکنان و خانواده هایشان تأکید ویژه ای داشته اند از این رو در ناجا نیز توسعه فضای دینی ، انقلابی و جهادی از اولویت های اساسی است.
سردار اشتری با تأکید بر اینکه رمز موفقیت نیروهای مسلح حرکت در مسیر تحقق تدابیر رهبری است، خاطر نشان کرد: همواره باید تدابیر معظم له را در انجام مأموریت ها مورد توجه قرار دهیم.
وی در ادامه با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های پلیس گفت : نیروی انتظامی در سطح و طیف وسیعی با مردم در تعامل و ارتباط است، این مهم را توفیق می دانیم و برای خدمتگزاری تمام ظرفیت و امکانات مان را به کار می گیریم.
سردار اشتری افزود : وظیفه ذاتی و قانونی نیروی انتظامی تأمین نظم و امنیت است و باید برای تحقق این مهم و انجام مأموریت های محوله زیرساخت های لازم ایجاد شود .
فرمانده ناجا ادامه داد: در این راستا با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود به دنبال انجام مأموریت ها هستیم و در تلاشیم به تعبیر مقام معظم رهبری، پلیس در تراز نظام اسلامی داشته باشیم و برای تحقق این امر، گام های مهمی برداشته شده است.
وی در ادامه با اشاره به انتصاب حجت الاسلام "ادیانی" به عنوان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، بیان کرد: خدا را شاکریم که برادری بزرگوار، ولایی و با روحیه جهادی با حکم رهبری در این سمت منصوب شدند؛ بنده در دیداری که با حجت الاسلام "ادیانی" داشتم، عنوان کردم که "با تمام وجود در خدمت شما خواهم بود."
عالی ترین مقام انتظامی کشور عنوان کرد: معتقدیم هر چقدر سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیشتر حمایت و پشتیبانی شود، مأموریت های نیروی انتظامی بهتر پیش می رود چراکه تقویت سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به منزله تقویت فرماندهی و شاکله کلی ناجا است.
سردار اشتری تاکید کرد : همواره به فرماندهان، معاونان و روسای رده های ستاد و استانی تأکید و توصیه ویژه ای برای همکاری با سازمان عقیدتی سیاسی ناجا داشته ام کما اینکه این روحیه در آنها همواره وجود داشته است.
وی اضافه کرد: جا دارد از تلاش های برادر عزیز حجت الاسلام والمسلمین "بهرامی " تشکر کنم، انصافا حاج آقا "بهرامی" با تمام توان در نیروی انتظامی مشغول خدمت بودند و تمام سعی و تلاششان اجرای منویات مقام معظم رهبری بود، از طرف خودم، فرماندهان و کارکنان ناجا از زحمات بی شائبه ایشان تشکر می کنم و برای حجت الاسلام "ادیانی" آرزوی توفیق و موفقیت روزافزون دارم.
وی در ادامه با بیان اینکه پیروزی و موفقیت ناجا در گرو همدلی و تعامل همگانی است، گفت: ان شاء الله بتوانیم در مسیر تحقق فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری گام برداریم و سرباز خوبی برای نظام و انقلاب بوده و راه شهدا را ادامه دهیم و خدا را شاکریم و قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم هستیم.
پس از سخنان سردار "اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی، سردار "شیرازی" ؛ رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا حکم انتصاب حجت الاسلام "ادیانی" را قرائت کرد.
این مراسم صبح امروز با حضور آیت الله صدیقی"؛ امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام و المسلمین " سعیدی"؛ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، سردار"شیرازی" رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد ناجا در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی رمز موفقیت نیروهای مسلح حرکت تحقق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان، گفت: رفع موانع اداری و حذف بروکراسی ادارات در جهت صدور مجوزها، پیش‌ نیاز تحقق شعار سال است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ لطف‌اله دارابی پیش‌ از ظهر امروز در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امسال حضرت آقا برای سومین بار به مسئله حجاب اشاره فرمودند، نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی طرح نور ویژه رعایت حجاب و عفاف را همزمان با سراسر کشور در استان اجرا کرد.

وی با هشدار اینکه غربی‌ها می‌خواهند برهنگی را جایگزین پوشش اسلامی کنند، گفت: خوشبختانه علی‌رغم همه تبلیغات سوء و تلاش رسانه‌های غربی برای ترویج برهنگی و بی‌بندوباری در سطح جامعه، مردم استان همکاری خوبی در جهت اجرای طرح حجاب دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: نیروی انتظامی علی‌رغم همه مسئولیت‌ها و وظایف از جمله برخورد با سارقان، دستگیری معتادن متجاهر و برقراری نظم و امنیت عمومی؛ اجرای طرح نور ویژه رعایت حجاب و عفاف را نیز وظیفه دانسته و کاری به عملکرد سایر دستگاه‌های متولی نداریم، اما متأسفانه ضرورت تبیین به درستی از سوی مسئولان انجام نشده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح نور، برخی از خواهران صحبت‌ها، سؤالات و ابهاماتی داشته که با یک روشنگری و تبیین واقعیات، دغدغه آنان برطرف می‌شود، بنابراین وظیفه ما، تبیین است.

دارابی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به دستور کار این جلسه، مبنی بر راهکارهای تحقق شعار سال؛ «احترام به مالکیت و سرمایه‌های مردمی» را یکی از راه‌های فرهنگی تحقق فرامین رهبری مبنی بر مشارکت مردمی ذکر کرد و افزود: برخی‌ها با یک تصور اشتباه، فکر کرده هر کسی که کارخانه‌ای احداث کرده یا تسهیلاتی گرفته است، حتماً از طریق نامشروع به آن رسیده، در حالی‌که اینطور نیست.

وی عنوان کرد: افزایش اعتماد مردم به مسئولان به منظور رفع موانع اداری و حذف بروکراسی ادارات در جهت صدور مجوزها، حمایت واقعی از مشارکت مردمی، کاهش دخالت دولت در اقتصاد، جلوگیری از دخالت مسئولان و خویشاوندان در هیئت مدیره شرکت‌ها که باعث بی‌اعتمادی می‌شود، سپردن کارها به مردم، اعتماد به سیستم بازار و بخش خصوصی، تأمین امنیت سرمایه‌گذار و ترویج فرهنگ روحیه مسئولیت‌پذیری میان مدیران از دیگر راهکارهای تحقق شعار سال است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به نقش انتظامی در تحقق شعار سال اظهار کرد: با ایجاد و تقویت نظم و امنیت، زمینه تحقق شعار سال ویژه تولیدکنندگان و فعالان این عرصه را فراهم خواهیم کرد تا با خیال آسوده و در سایه امنیت به کارهای خود بپردازند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • تا پای جان برای ایران
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • سیلی محکمی به گوش رژیم جعلی اسرائیل زدیم
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش