Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در هفته هفتم،تیم شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری جمعه شب نتیجه را به پارس جنوبی بوشهر واگذار کرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که به میزبانی تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه برگزار شد، تیم بوشهری با نتیجه 6 بر 2 از سد تیم چلیچه گذشت.
تیم پارس جنوبی بوشهر با این پیروزی خارج از خانه با 18 امتیار در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهدای چلیچه نیز با این شکست خانگی با 6 امتیار در رده نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار گرفت تا چشم به بازهای آینده داشته باشد.
به گزارش ایرنا، چلیچه یکی از بی نظیرترین مناطق ورزشی استان است که توانسته است نام خود را به عنوان پایه گذار فوتبال ساحلی در منطقه مرکزی ایران آن هم بر فراز کوهستان زاگرس ثبت کند.
فوتبال ساحلی گونه ای از ورزش فوتبال در جهان ورزش است که به صورت متداول در کنار ساحل دریا برگزار می شود اما در ایران برخی از استانها این فوتبال را در زمین های مصنوعی ترویج داده اند.
چلیچه در شهرستان فارسان و در 35کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ساحلي ليگ برتر چليچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید

ایسنا/بوشهر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر درپارس جنوبی به ۴۲ درصد رسید.

سخاوت اسدی با اعلام این خبر افزود: تعداد نیروهای این منطقه ویژه در زمینه استخدامی ۵۹ هزار نفر می باشند که ۴۱.۸ درصد آن بومی استان بوشهر هستند.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی استخدام شدند که این تعداد به غیر از نیروهای کارگری به کار گرفته در این صنایع است.

به گفته وی، یکی از برنامه‌های مهم این سازمان توجه به اشتغال نیروهای بومی است که در قالب یک آزمون و برای جذب ۸۵۸ نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی، ۳۲۲ نفر استخدام و ۵۳۶ نفر دیگر امسال با برگزاری آزمون استخدامی جذب می شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • ۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • ارتفاع ۲.۵ متری موج خلیج فارس در سواحل استان بوشهر
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • چشم دریا زیباترین غار ساحلی ایران + فیلم