Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@16:30:02 GMT

۴۳ درصد مردم آلمان خواستار استعفای مرکل هستند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۵۹۶۷

نتایج نظرسنجی که پایگاه تحلیلی «یو گاو» اخیرا در آلمان انجام داده حاکی از آن است که نیمی از مردم در آلمان موافق کناره گیری آنگلا مرکل از قدرت هستند.

به گزارش شامگاه جمعه روسیا الیوم به نقل از روزنامه آلمانی «دی ولت»، بر اساس نتایج نظرسنجی پایگاه تحلیلی یو گاو، حدود ۴۳ درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی موافق کناره گیری صدر اعظم از قدرت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین حال ۴۲ درصد نیز باقی ماندن آنگلا مرکل در قدرت را یک تصمیم بهتر می‌دانند و ۱۵ درصد نیز از رای دادن در این موضوع خودداری کردند.
نظر سنجی پایگاه تحلیلی یو گاو همچنین حاکی از آن است که ۳۲ درصد از آلمانی‌ها معتقدند که ائتلاف دولت متشکل از اتحاد دموکراتیک مسیحی، اتحاد سوسیال مسیحی و حزب دموکراتیک سوسیال آلمان به دلیل بحران شدید پناهجویان در آستانه فروپاشی است.
این در حالی است که ۴۵ درصد بر آین باورند دولت قادر به حفظ این ائتلاف خواهد بود.
موضوع مهاجرت در المان طی رزو‌های اخیر باعث ایجاد بحران در دولت این کشور شده است.
هورست زیهوفر وزیر کشور آلمان پیش‌تر خواستار این شده بود که آلمان به صورت یک جانبه و بدون توجه به تصمیمات اتحادیه اروپا از ورود پناهجویان به کشور جلوگیری کند.
آنگلا مرکل نیز اعلام کرد که هر دو حزب ائتلاف محافظه کار وی، خواستار سازمان دهی مساله مهاجرت و کاهش قابل توجه شمار مهاجرانی که وارد این کشور می‌شوند، هستند.
مرکل چندی پیش از کشور‌های اتحادیه اروپا خواست در مورد سیستم مشترک مرتبط با پناهجویان، به پیشرفت‌هایی دست یابند.
آلمان در سال‌های اخیر پذیرای بیش از یک میلیون پناهجو بوده که این مساله، فشار سنگینی به بودجه این کشور وارد و حزب مخالف مهاجرت را در آلمان تقویت کرده است.
آمار منتشر شده نشان می‌دهد که شمار بالایی از مهاجران در آلمان از ارتباطات خانوادگی با خاورمیانه برخوردار هستند. همچنین تعداد زیادی از پناهجویان در آلمان، آفریقایی تبارند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتشار نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد که بیش از نیمی از صهیونیست‌ها (بالغ بر ۵۸ درصد از آنها) معتقدند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید فوراً استعفا بدهد.

این شبکه می‌افزاید که ۲۸ درصد از این افراد کسانی بودند که قبلا به فراکسیون حامی نتانیاهو رأی دادند که در نهایت منجر به تشکیل ائتلاف کنونی کابینه در تل‌آویو شده است.

همچنین ۴۸ درصد از صهیونیست‌های سرزمین‌های اشغالی نیز معتقدند که یوآف گالانت وزیر جنگ این رژیم نیز باید فوراً استعفا بدهد. این میزان در مورد هرتصی هالوی حدود ۵۰ درصد است و ۵۶ درصد نیز معتقدند که رونین بار رییس شاباک نیز باید فورا استعفا دهد.

۵۴ درصد از شرکت کنندگان این نظرسنجی خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شده و حدود ۳۷ درصد نیز معتقدند که بنی گانتس و گادی آیزنکوت از اعضای شورای جنگی رژیم صهیونیستی، فورا باید این شورا را ترک کنند.

بر اساس این گزارش در صورت برگزاری انتخابات زود هنگام در شرایط کنونی سرزمین‌های اشغالی، حزب لیکود به ریاست نتانیاهو تنها ۱۸ کرسی کنست را از آن خود خواهد کرد و مجموع کرسی‌های ائتلاف کنونی کابینه از عدد ۵۰ فراتر نخواهد رفت. این در حالی است که فراکسیون اپوزیسیون در سرزمین‌های اشغالی که ریاست آن بر عهده بنی گانتس و یاییر لاپید است، دست کم ۶۵ کرسی را به خود اختصاص خواهد داد. این گزارش تاکید می‌کند که در این صورت فراکسیون مذکور بدون نیاز به مشارکت احزاب دیگر قادر به تشکیل کابینه خواهد بود.

کد خبر 6093779

دیگر خبرها

  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت
  • ناپدیدشدن هزاران پناهجو که قرار است به رواندا فرستاده شوند
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • بیشتر صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است