Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرو تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فرهنگیان و مؤسسه بینش مطهر «اولین دوره تربیت معلم و مربی آثار شهید مطهری»  را برگزار می‌کند.

تمامی افراد علاقه‌مند دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در همه رشته‌ها و طلاب علوم دینی می‌توانند در این دوره شرکت کرده و از مزایای این دوره که دریافت گواهینامه معتبر از مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی و موسسه بینش مطهر همچنین معرفی به عنوان اندیشه جوی برتر به مدارس است بهره‌مندشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندیشه جویان واجد شرایط می‌توانند به عنوان استاد حق التدریس به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده، همچنین این دوره به عنوان ضمن خدمت برای دانشجومعلمان محسوب می‌شود.

گفتنی است؛ ثبت نام این دوره امروز به پایان خواهد رسید و علاقه مندان برای ثبت نام باید به پایگاه اینترنتی مربوط به این دوره مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برگزاری دوره های تربیت معلم و مربی آثار شهید مطهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی آموزش و پرورش فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام میثم فیاضی درنشست خبری گفت:از این تعداد برنامه ۱۴۱عنوان درسپاه شهدا و۲۷۶۰عنوان هم دربسیج استان اجرا می‌شود. 
وی تبیین و ترویج اندیشه شهید مطهری، تجلیل از مربیان وهادیان سیاسی، تجلیل از خانواده شهدا وایثارگر، برگزاری مسابقه نقاشی وخطاطی وبرگزاری نشست‌های بصیرتی فرماندهان باتوجه فرمان جهاد تبیین ازمهمترین برنامه‌های اجرایی دراین هفته خواهد بود.
وی ترویج ونشراندیشه‌های شهید مطهری رامحوربرنامه‌های عقیدتی سپاه عنوان کردوافزود:شهید مطهری یک عالم أهل تفکر، اندیشه ومنطبق بانیاز‌های جامعه بود. 
۸تا۱۳اردیبهشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • جوانان آثار شهید مطهری را مطالعه کنند
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری