Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به انجام برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی و در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان بیان داشت: دستورات عملیاتی برای برخورد با عاملان تیراندازی های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پلیس امنیت عمومی با تلاش مستمر در مرکز استان(اهواز) و شهرستان های آلوده به سلاح در استان خوزستان طی 5 روز گذشته موفق شدند با اجرای چندین عملیات پی در پی موفق 67 نفر از عاملان تیراندازی های غیر مجاز و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر نمایند.

سردار عباس زاده به بازرسی محل اختفا متهمان اشاره کرد و اذعان داشت: در این بازرسی ها تعداد 71 قبضه سلاح شکاری و 15 قبضه سلاح جنگی و در مجموع تعداد 86 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز و 635 عدد فشنگ مربوطه کشف گردید.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی سطح استان شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه افزود: نیروی انتظامی استان مصمم است با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی ها در هر شرایطی به صورت قانونی و قاطع برخورد نماید و این روند با همکاری مردم خوب و شریف استان ادامه می یابد.

انتهای پیام/گ

دستگیری عاملان تیراندازی در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی دلفان گفت: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های تابعه؛ بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

سرهنگ نجفعلی بارانی بیرانوند افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بارانی بیرانوند در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان/ خاله ۱۴ساله جان باخت