Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک – مهاجم تیم تراکتورسازی گفت: قول قهرمانی نمی‎‏دهیم، اما همه تلاش‌مان را می‎کنیم که بهترین بازی‌ها را انجام بدهیم.

احسان پهلوان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره آغاز تمرینات تیم تراکتورسازی، اظهار داشت: از سه‌شنبه تمرینات‌مان را آغاز کردیم و بازیکنان خوبی هم به تیم‌مان آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات بعدی هم به همین شکل ادامه پیدا می‎کند و یک اردوی خارجی هم می‌رویم. خدا را شکر شرایط خوبی داریم و ان‌شاءالله که امسال بتوانیم خیلی بهتر از فصل‌های قبل نتیجه بگیریم.

وی افزود: قول قهرمانی نمی‎‏دهیم، اما همه تلاش‌مان را می‎کنیم که بهترین بازی‌ها را برای تراکتورسازی انجام بدهیم. امسال بازیکنان خوبی جذب شدند. محمد طیبی در قطر و تیم ملی بازی می کرد، علیرضا نقی‌زاده سابقه پوشیدن پیراهن تیم امید را دارد و علی عبدالله‌زاده هم بازیکن خوبی است. خدا را شکر وضعیت خوب است.

بازیکن تیم تراکتورسازی در مورد جدایی بازیکنانی مانند مهدی کیانی و محمد ابراهیمی از این تیم، گفت: آنها اسطوره‎های باشگاه تراکتورسازی بودند. من افتخار این را داتشتم که یک نیم فصل با آنها همبازی بودم. وقتی به میان آنها آمدم و کنارشان بازی کردم، تازه فهمیدم که چقدر آدم‎های بزرگی و فوتبالیست‌های قوی هستند. ان‌شاءالله هرجا هستند موفق باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احسان پهلوان تراکتورسازی محمد طیبی نقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست

به گزارش همشهری آنلاین،‌ محمود خوراکچی، در مورد اینکه خلاء بیرانوند در پرسپولیس احساس نشد، اظهار داشت: به اعتقاد من رفیعی گلر جوان و آینده داری است و در این چند بازی عملکرد موفقی داشته است. او در بزنگاه‌ها و صحنه‌های حساس و تک به تک به خوبی عمل می کند، اما به نظر من پرسپولیس به یک گلر به اصلاح شش دانگ نیاز دارد که از تجارب خود در بازی های مهم، مقابل تیم‌های صاحب نام استفاده کند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بیرانوند ۸ الی ۹ سال در یک سیر صعودی قرار داشت و توانست کیفیت خود را حفظ کند، این روند از زمان حضور او در نفت تهران آغاز شد و تا به امروز ادامه پیدا کرد. در آخرین روزهای حضور بیرانوند درون دروازه پرسپولیس حاشیه های خارج از زمین او خیلی به چشم می آمد. همچنین اشتباهات بسیاری در جایگیری ها و بازی با پا داشت و درون دروازه متزلزل ظاهر شد. به اعتقاد من بیرانوند نیاز به بازساری روحی و روانی دارد و مصدومیت او زمان مناسبی است تا بتواند به روزهای اوج خود بازگردد.

وی افزود: در این فصل پرسپولیس در جذب بازیکنان باکیفیت و مطمئن ضعیف عمل کرده است و این مسئله به جز پست دروازه بانی، در سایر پست ها هم صدق می کند. من در اوایل فصل در مورد شهاب زاهدی هم متذکر شدم، بازیکن خوبی است اما مطمئن و کارکشته نیست و نمی توان در آینده روی او حساب باز کرد. امیدوار هستم که گلر با تجربه تری به ترکیب تیم بپیوندد و از نگرانی هواداران برای کسب قهرمانی کاسته شود. به نظر من رشید مظاهری گزینه‌ی مناسبی برای جایگزینی بیرانوند برای سنگربانی پرسپولیس خواهد بود. او در چند وقت اخیر بدشانسی هایی تجربه کرد و با توجه به اینکه بازیکن آزاد محسوب می شود، باشگاه می‌تواند از کمک او درون دروازه پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی استفاده کند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره‌ی وضعیت حال حاظر دروازه‌بانان لیگ تصریح کرد: دروازه بانان اشتباهات فاحشی درون دروازه مرتکب می شوند و منشا این موضوع به تمرینات و آموزش مربیان باز می‌گردد، به اعتقاد من مربی دروازه‌بانان باید دانش فنی خود را بیشتر کنند و گلر را برای حضور ۹۰ دقیقه ای در درون دروازه آماده کنند نه صرفا تمرینی که چند شیرجه و مهار ساده در آن دیده می شود. این تمرینات باید با آنالیز تیم حریف و طبق برنامه ریزی صورت بگیرد.

وی در مورد عملکرد پرسپولیس در فصل جاری بیان کرد: به اعتقاد من هواداران از عملکرد تیم راضی هستند. با هدایت یحیی گل محمدی نتایج خوبی به دست آوردیم و در ادامه اوسمار ویرا این روند را ادامه داد. سروش رفیعی،ترابی، عالیشاه به خوبی تیم را وارد فاز هجومی می کنند، همچنین بازیکنان خارجی باکیفیتی جذب شده است. به اعتقاد من پرسپولیس پتانسیل بالایی برای قهرمانی دارد و امیدوار هستم با کسب قهرمانی دل هواداران را شاد کنند.

کد خبر 846106 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی | مخالفت‌ها با قهرمانی استقلال کم کم علنی می‌شود
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم