Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار "حسین اشتری" در آیین تکریم و معارفه ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهیدان مدافع حریم و حرم و عرصه نظم و امنیت، اظهار داشت: مقدم آیت الله "صدیقی"؛ امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام والمسلمین "سعیدی" ؛ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، سردار "شیرازی"؛ رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و دیگر مهمانان و مدعوین را گرامی می دارم و به این عزیزان خیرمقدم می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره توجه ویژه ای به مأموریت ها و انتصابات در نیروی انتظامی داشته و دارند و از این بابت خداوند را شاکریم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: امیدوارم بتوانیم تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا را با تمام وجود تبیین و عملی کنیم چرا که بر این باوریم صلاح، پیشرفت، برکت و موفقیت امور در اجرای منویات و تدابیر معظم له است.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب، همواره بر ارتقاء فضای معنوی، مکتبی، دینی و انقلابی در نیروی انتظامی و آحاد کارکنان و خانواده هایشان تأکید ویژه ای داشته اند از این رو در ناجا نیز توسعه فضای دینی ، انقلابی و جهادی از اولویت های اساسی است.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه رمز موفقیت نیروهای مسلح حرکت در مسیر تحقق تدابیر رهبری است، خاطر نشان کرد: همواره باید تدابیر معظم له را در انجام مأموریت ها مورد توجه قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های پلیس، عنوان کرد: نیروی انتظامی در سطح و طیف وسیعی با مردم در تعامل و ارتباط است، این مهم را توفیق می دانیم و برای خدمتگزاری تمام ظرفیت و امکانات مان را به کار می گیریم.

سردار اشتری عنوان کرد: وظیفه ذاتی و قانونی نیروی انتظامی تأمین نظم و امنیت است و باید برای تحقق این مهم و انجام مأموریت های محوله زیرساخت های لازم ایجاد شود .

فرمانده ناجا ادامه داد: در این راستا با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود به دنبال انجام مأموریت ها هستیم و در تلاشیم به تعبیر مقام معظم رهبری، پلیس در تراز نظام اسلامی داشته باشیم و برای تحقق این امر، گام های مهمی برداشته شده است.

وی در ادامه با اشاره به انتصاب حجت الاسلام "ادیانی" به عنوان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، بیان کرد: خدا را شاکریم که برادری بزرگوار، ولایی و با روحیه جهادی با حکم رهبری در این سمت منصوب شدند؛ بنده در دیداری که با حجت الاسلام "ادیانی" داشتم، عنوان کردم که "با تمام وجود در خدمت شما خواهم بود."

 عالی ترین مقام انتظامی کشور عنوان کرد: معتقدیم هر چقدر سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیشتر حمایت و پشتیبانی شود، مأموریت های نیروی انتظامی بهتر پیش می رود چراکه تقویت سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به منزله تقویت فرماندهی و شاکله کلی ناجا است.

سردار اشتری عنوان کرد: همواره به فرماندهان، معاونان و روسای رده های ستاد و استانی تأکید و توصیه ویژه ای برای همکاری با سازمان عقیدتی سیاسی ناجا داشته ام کما اینکه این روحیه در آنها همواره وجود داشته است.

وی اضافه کرد: جا دارد از تلاش های برادر عزیز  حجت الاسلام والمسلمین "بهرامی " تشکر کنم، انصافا حاج آقا "بهرامی" با تمام توان در نیروی انتظامی مشغول خدمت بودند و تمام سعی و تلاششان اجرای منویات مقام معظم  رهبری بود، از طرف خودم، فرماندهان و کارکنان ناجا از زحمات بی شائبه ایشان تشکر می کنم و برای حجت الاسلام "ادیانی" آرزوی توفیق و موفقیت روزافزون دارم.

وی در ادامه با بیان اینکه پیروزی و موفقیت ناجا در گرو همدلی و تعامل همگانی است، گفت: ان شاء الله بتوانیم در مسیر تحقق فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری گام برداریم و سرباز خوبی برای نظام و انقلاب بوده و راه شهدا را ادامه دهیم و خدا را شاکریم و قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم هستیم.

گفتنی است، پس از سخنان سردار "اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی، سردار "شیرازی" ؛ رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا حکم انتصاب حجت الاسلام "ادیانی" را قرائت کرد.

همچنین یادآور می شود، این مراسم صبح امروز با حضور آیت الله صدیقی"؛ امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام و المسلمین " سعیدی"؛ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا،  سردار"شیرازی" رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد ناجا در ستاد فرماندهی این نیرو در حال برگزاری است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معارفه نیروی انتظامی انقلاب امام جمعه موقت رهبر معظم خانواده نیروهای مسلح نظم و امنیت نظام اسلامی مقام معظم رهبری امام جمعه انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری نظام اسلامی نظم و امنیت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرمانده ارتش به وعده صادق نیرو‌های مسلح

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، متن این پیام به شرح زیر است:

مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم

٢٩ فروردین، یادآور مقطعی درخشان و ماندگار در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی برای ارج نهادن به جایگاه حسّاس ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با دوراندیشی حکیمانه و صدور فرمان قاطع امام راحل (ره) مبنی بر حمایت از ارتش در برابر توطئه‍های انحلال این رکن دفاعی کشور و توطئه دشمنان برای تجزیه ایران، ثابت شد که ماهیّت و مولود این سازمان وزین نظامی با ویژگی‍های مردمی بودن، انقلابی بودن و انقلابی ماندن، ایمان و ولایتمداری، نظم و انضباط، شجاعت، خطرپذیری و ده‍ها صفات و ویژگی، دستاورد ارزشمند سربلندی، استقلال و اقتدار ایران امروز است.

ارتش بار‌ها و بار‌ها در میدان‍های سخت و آزمون‌های دشوار، پاسخ این اعتماد و حمایت را به شایستگی نشان داد که نمونه بارز آن، حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید گلگون کفن و صد‌ها هزار جانباز، آزاده و ایثارگر سرافراز در هشت سال دفاع مقدّس بوده است.

امروز پیشینه و اقدامات درخشان دفاعی ارتش و نیرو‌های مسلح به بازدارندگی مقتدرانه و درون‍زای نظام اسلامی منتج شده و پیام اقتدار ایران به گونه‍ای مخابره شده است که جهان می‍داند وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران به هرگونه تعدی به منافع، مرز‌ها و امنیت نظام اسلامی، پاسخ طوفانی و یکپارچه است و آنچه در عملیات شکوهمند اخیر در جواب قاطع به تجاوز آشکار دشمن پلید و غاصب صهیونیستی به ثمر رسید و دل ملت‌های مظلوم بویژه مردم مقاوم فلسطین و غزه مظلوم را شاد کرد، تنها گوشه‌ای از ظرفیت و اراده مستحکم نیرو‌های مسلح است که با محوریت نیروی هوافضای سپاه و هم‍افزایی ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، دوستان نظام را شاد و دشمنان بشریت را مأیوس کرد.

نقش آفرینی ارتش در تقویت سپر قدرتمند دفاعی با اجرای طرح‌ها و اقدامات متعدد و راه اندازی پایگاه‍های مختلف از جمله پایگاه‌های راهبردی پهپادی و تاکتیکی زیرزمینی و صد‌ها دستاورد نوین دفاعی در زمین، هوا، دریا و فضا و پیشرفت در عرصه‍های علوم و فناوری، سایه هرگونه تعرض و جسارت دشمنان زبون را از نظام و مردم شریف ایران برداشته و استقلال و امنیّت پایدار میهن اسلامی را تقویت کرده و با برگزاری صد‌ها رزمایش مشترک، مرکب و دفاع از حریم الله، این مسیر امنیت افزا وعزت آفرین را استمرار بخشیده است.
امروز همچنین روز بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان و تکریم شیراوژنان فداکاری است که با ساختار جدید متحرک هجومی، رزمی و واکنش سریع برای انجام وظیفه خطیردفاع از هزاران کیلومتر مرز‌های زمینی در مناطق مختلف و مقابله با تهدید‌ها در محیط پیرامونی، بخش عمده‍ای از عمر و زندگی خویش را در مناطق سخت و صعب‍العبور با تحمُّل سرما و گرمای طاقت‍فرسا سپری کرده اند تا سرافرازی ملّت عزیزمان و نام بلند ایران را تثبیت کنند.

مجاهدت‌های همرزمان غیورم در نیروی پدافند هوایی، نیروی هوایی و نیروی دریایی نیز که در لبیک به فرمان امام خود برای قوی شدن و قوی ماندن و رسیدن به اوج بالندگی و صلابت دفاعی از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند، شایان تقدیر است.

جای بسی سرافرازی و بالندگی است که ارتش جمهوری اسلامی ایران همسو با انجام وظیفه خطیر صیانت از کیان و تمامیت ارضی کشور، در راستای رسالت مردمی بودن خویش توانسته است در عرصه‌های مختلف خدمات رسانی و مردم یاری در هنگام وقوع بحران‌ها و رخداد‌های ناگوار طبیعی، پاکسازی میلیون‍ها هکتار از زمین‍های آلوده به مین از دوران دفاع مقدس، مبارزه با انواع تهدیدات زیستی و بیماری‌ها بویژه کرونا، با تقدیم صد‌ها شهید و جانباز، حضوری چشمگیر داشته باشد.

فرارسیدن ٢٩ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی‍‌های نیروی زمینی قهرمان را محضر مبارک فرمانده حکیم، اقتدارآفرین و دوراندیش کلّ قوا، حضرت امام خامنه‍ای عزیز، خانواده مُعظّم شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانِ میادینِ جهاد و شهادت و تمامی دلاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، از یکایک خانواده‍های صبور و شرافتمند برای همراهی مومنانه رزمندگان ارتش حزب الله، صمیمانه تشکر می‌نمایم و امید دارم پاداش مجاهدت‌های شبانه روزی سربازان امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف، ظهور پر نور آن حضرت، صلابت، سلامتی و شادکامی همرزمان عزیزم و نابودی هر چه سریعتر دشمن زبون صهیونیستی و نجات مردم مظلوم جهان، بویژه فلسطین و غزه قهرمان باشد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران 
 سرلشکر سیّد عبدالرحیم موسوی

دیگر خبرها

  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • فرماندهان ارتش: نگاه تهاجمی به کشورمان پاسخی کوبنده خواهد داشت
  • در صورت تعدی رژیم صهیونیستی، ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • اقدام نیروهای مسلح، تحقق اراده ملی بود
  • قدردانی وزیر کشور از عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • تقدیر وزیر کشور از «وعده صادق» نیرو‌های مسلح
  • واکنش فرمانده ارتش به وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • قدردانی آیت الله نریمانی از حرکت افتخار آفرین سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح
  • رژیم صهیونیستی سیلی جانانه‌ای از ایران خورد
  • مهارت آموزی بیش از ۲۳۷ هزار نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح