Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از کشورهای قدرتمند، ایران را در حوزه دارو تحریم کردند. این امر باعث شد تا محققان ایرانی بر روی پای خود بایستند و بسیاری از داروهایی که واردات آن به کشور قطع شده بود و یا به سختی وارد می‌شد را تولید کنند. هم اکنون به اقرار کشورهای بزرگ دنیا، ایران پیشرفت بسیار زیادی در حوزه تولید دارو داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه تولید دارو، هم اکنون جمهوری اسلامی ایران در بین 20 کشور اول تولید دارو در جهان به حساب می‌آید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   صنعت تولید دارو در ایران + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم وزارت بهداشت اخبار علمی درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این نمایشگاه بر روی ارائه به‌روزترین فناوری‌ها، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های برجسته حوزه  سلامت متمرکز خواهد بود، به طوریکه متخصصان و فعالین حوزه سلامت و پزشکی از سراسر جهان ، برای تبلیغات و معرفی محصولات، تبادل تجربیات و بهره گیری از فرصت‌ها در سرمایه گذاری، تولید و گسترش کسب و کار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.   غرفه داران و مخاطبین این نمایشگاه از حوزه‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، تولید کنندگان دارویی، تجهیزات و خدمات زیبایی، تجهیزات تشخیص و درمان بیماری‌ها، تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات توانبخشی هستند.   شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این غرفه (پاویون) تا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به نشانی https://tesc.ir/service/۸/۱ ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۵۵۲۴۲۴۱۳ تماس بگیرند.   سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی و داروسازی ویتنام ، از ۹ تا ۱۲ می (مطابق با ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در محل کاخ فرهنگی «ویت خو» در شهر «هانوی» پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد.  

دیگر خبرها

  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در 20 کشور جهان توسط مهندسان بومی
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • ایران در ردیف کشورهای برتر حوزه ساخت سد و نیروگاه‌های بر‌ق‌آبی