Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

 

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مرکز بوشهر مسلم ملیت افزود: در این خصوص با چهار بیمه تجاری تفاهم نامه همکاری منعقد شده که آنها ضمن  دادن تخفیف ، دارایی و سرمایه مددجویان کار آفرین در سه بخش، ساختمان، تاسیسات طرح و اثاثیه مددجویان را  به مدت پنج سال  در برابر حوادثی چون آتش سوزی، صاعقه،انفجار،زلزله،سیل،طغیان آب دریاها و رودخانه‌ها، طوفان،گردباد،تندباد،خسارت ناشی از برف و باران شدیدزیر پوشش قرار می دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین  با اشاره به بیمه طرح‌های کشاورزی و حمل و نقل که به مددجویان واگذار شد اضافه کرد : در خصوص این طرح‌ها بیمه بدنه خودرو صورت گرفته و در طرح‌های کشاورزی نیز بیمه‌های یارانه‌ای صندوق بیمه کشاورزی از الزامات پرداخت تسهیلات این نهاد بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بوشهربیان کرد :با توجه به این که خواسته عمده این نهاد از شرکت‌های بیمه‌ای طرف قرارداد، کیفی‌سازی خدمات و تسریع در پرداخت‌های افراد زیان‌دیده است، سعی می‌شود در طول مدت قرارداد، نظارت جدی در این خصوص به عمل آید

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بیمه حوادث اشتغال خودکفایی بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد