Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌رضا فغانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان با اشاره به حضورش در جام جهانی روسیه اظهار کرد: در تیم ما هم بنده و هم سایر داوران، تلاش‌های زیادی شد تا قضاوت‌های کم‌نقص و خوبی در میدان‌های بین‌المللی، از آسیا گرفته تا دیگر مسابقات، به نمایش بگذاریم و در جام جهانی هم هدف ما همین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور ایرانی حاضر در مسابقات جام جهانی روسیه با اشاره به اینکه سوت زدن در جام جهانی کار سختی است، تصریح کرد: در هر صورت، قضاوت در بازی‌های جام جهانی افتخاری بزرگ در کارنامه هر داوری است.

فغانی در تشریح مراحل آماده‌سازی پشت سر گذاشته تا مسابقات جام جهانی روسیه و بعد از آن قضاوتش در این رویداد جهانی، با بیان اینکه مراحل مختلفی را تا سفر به روسیه پشت سر گذاشتیم، اضافه کرد: سمینارها و آزمون‌های کتبی و عملی را که از سوی فیفا طراحی شده بود، تیم داوری ایران به‌خوبی پشت سر گذاشت و از آن موفق بیرون آمدیم.

وی با تأکید بر اینکه از میانه‌های خرداد عازم روسیه شده‌ایم، تصریح کرد: تا قبل از شروع مسابقات در چند کلاس که از سوی فیفا در راستای هماهنگی‌های بیشتر در نظر گرفته شده بود، شرکت کردیم و قضاوت در جام جهانی هم خوب بود.

این داور ایرانی با اشاره به اینکه قضاوت‌ خوبی از نگاه کارشناسان و دید اساتید فوتبال در جام جهانی داشتیم، اضافه کرد: نمایندگان ایران همیشه عملکرد خوبی در بحث قضاوت در رقابت‌های مختلف داشته‌اند و در جام جهانی نیز همین‌طور است.

فغانی با بیان اینکه تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا قضاوت‌های خوبی در ادامه رقابت‌های جام جهانی در صورت ایجاد فرصت برای سوت‌زنی در بازی‌ها داشته باشیم، اظهار کرد: امیدوارم نماینده خوبی برای ایران باشیم.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در دومین روز جام جهانی در باکو جمهوری آذربایجان و در تپانچه ۱۰ متر بانوان؛ هانیه رستمیان با ۵۷۲ امتیاز در رده هجدهم ایستاد و گلنوش سبقت الهی نیز امتیاز ۵۶۰ را ثبت کرد. در تپانچه ۱۰ متر مردان نیز سجاد پورحسینی با امتیاز ۵۷۵ از صعود به فینال بازماند.   برنامه روز سوم این مسابقات به شرح زیر است:   شنبه، ۱۵ اردیبهشت: مقدماتی تفنگ میکس ۱۴:۴۵ فینال تفنگ میکس ۱۷:۳۰   فاطمه امینی و پوریا نوروزیان تیم اول و شرمینه چهل امیرانی و امیرمحمد نکونام تیم دوم ایران را در تفنگ میکس تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند