Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم قم، مهدی فراهانی گفت: در اولین تصادف ، شامگاه دیروز برخورد شدید دو خودروی پراید دربخش دستجرد این استان دو کشته و شش مجروح بجای گذاشت.

وی ادامه داد: دراین تصادف علیرغم حضور بموقع اورژانس 115 به دلیل شدت آسیب های وارده 2تن (خانم حدود 28ساله و آقا حدود 35ساله) در محل فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درمیان مجروحان این تصادف یک خانم باردار و دو کودک نیز وجود داشت که با توجه به وضعیت خاص آنان علاوه بر آمبولانس ،بالگرد اورژانس نیز به محل اعزام و مجروحان به مراکز درمانی قم منتقل شدند.

فراهانی اظهارداشت: همچنین همزمان در بخش کهک واژگونی وانت پیکان پنج مجروح بجای گذاشت که جهت انتقال مجروحان این حادثه سه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: هر پنج مجروح این تصادف دچار آسیبهای متعددی شده بودند که پس ازدریافت خدمات اولیه درمانی توسط پرسنل اورژانس ، به بیمارستان منتقل شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان تصادف قم مراکز درمانی مرکز فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از کشته و زخمی شدن یک زن و شوهر در تصادف جاده‌ای در محور زرند رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، مرتضی بخشی با بیان اینکه حادثه برخورد کامیون با وانت در ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت به این سازمان اعلام و نیروهای امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه کامیون با وانت مزدا برخورد داشته که متاسفانه سرنشین وانت در این حادثه جان باخته است.

وی با اعلام اینکه نیروهای این سازمان، سرنشین را از داخل خودرو به خارج منتقل و بعد از تأیید فوت وی توسط اورژانس به سردخانه منتقل شد, افزود: در این حادثه راننده خودرو دچار مصدومیت شده بود که توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده و علت حادثه توسط پلیس راه در حال بررسی است.

کد خبر 749535

دیگر خبرها

  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت