Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاقمندان به شرکت در چهارمین جشنواره ادبی نذر شعر تا 30 تیرماه امسال فرصت دارند اشعار خود در باره حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) را به دبرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چهارمین دوره جشنواره ادبی نذر شعر با هدف ترویج و تعالی شعر آیینی، تبیین مقام شامخ و سیره اهل بیت (ع) به زبان فاخر شعر و تشویق علاقمندان و فعالان عرصه ادبیات دینی و آیینی همزمان با دهه کرامت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش در این جشنواره از تمامی دوستداران اهل بیت(ع) و به ویژه شاعران دعوت می‌شود اشعاری را که درباره حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) سروده‌اند، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا پس از داوری و انتخاب در قالب مجموعه‌ای منتشر شود. در این جشنواره هم چنین لوح تقدیر و هشت جایزه نفیس به نیت امام هشتم(ع) به برگزیدگان اهدا می شود.

این گزارش می افزاید: در سه دوره گذشته بیش از 700 نفر با 1800 اثر در این جشنواره شرکت کردند و چهارمین دوره جشنواره نیز با محوریت پرداختن به ابعاد مختلف زندگی، شخصیت و سیره حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) در قالب‌های شعر و قطعه ادبی و در سه بخش سنتی، شعر نو و شعر کودک برگزار و آثار برگزیده نیز منتشر می شود.

آثار باید از تازگی و نگاه نو برخوردار باشد، محدودیتی در انتخاب قالب اشعار وجود ندارد و هر شرکت کننده نیز باید 5 قطعه از اشعار خود را تا 30 تیرماه 1397به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

آثار ارسالی باید روی یک طرف برگهA4   با قلم نازنین اندازه 14 ، تایپ و در قالب فرمت word همراه با مشخصات کامل و ایمیل و شماره تماس صاحب اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شود.

علاقمندان برای شرکت در چهارمین جشنواره ادبی «نذر شعر» می‌توانند آثار خود را از طریق ارسال به ایمیل farhangsarayekhatam@yahoo.com ، مراجعه به سایت فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی khatam.farhangsara.ir ، مراجعه حضوری و یا تماس با شماره 66207068 ارائه نمایند.

چهارمین جشنواره ادبی "نذر شعر" در فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی یافت آباد، خیابان حیدری جنوبی، خ شهید پژاند، تا 30 تیر 1397 آماده دریافت آثار شاعران است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دومین رویداد « اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت » در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان با هدف فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، همزمان با روز جوانی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی فراهم شده که مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir و یا با مراجعه به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این رویداد شرکت کنند.

با شناسایی ظرفیت‌ها در استان و شهرستان این رویداد بومی‌سازی و با استفاده از ظرفیت کنشگران و دغدغه‌مندان از جمله اصحاب رسانه اهداف و شناسایی ظرفیت‌های مردمی محقق شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به سایت ستاد جمعیت ارسال کنند و ۳۰ اردیبهشت اختتامیه رویداد برگزار می‌شود.

برداشتن موانع ازدواج از راه‌های تبیین گفتمان جوانی جمعیت و تحقق آن است.

دیگر خبرها

  • «شیخ اجلّ» یکی از چهار عنصر ادبی ایران است
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»