Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان درگذشت معلم اخلاق حجت الاسلام سید علی‌اکبر موسوی حسینی را در پیامی تسلیت گفت.

پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت استاد بزرگوارم، عالم وارسته حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اکبر موسوی حسینی موجب تالم و اندوه فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب درگذشت این عالِم جلیل القدر و معلم اخلاق که عمر پر برکت خود را به تعلیم فضایل دینی و اخلاقی و آموزش و پرورش و تهذیب نفس تعداد بسیاری از جوانان و نوجوانان در محیط‌های آموزشی و همچنین دیگر آحاد مردم در گستره وسیع‌تر جامعه صرف کرد به خانواده، بستگان و شاگردان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و برای این استاد فقید رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند بخشنده و مهربان مسئلت می‌کنم.

محمدجواد ظریف
وزیر امور خارجه»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت امورخارجه ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مجری سرشناس ورزشی صداوسیما

مجری و گزارشگر سرشناس و قدیمی ورزش صداوسیما درگذشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ استاد مسعود اسکویی پیشکسوت گویندگی و مجری توانمند و کارشناس رادیو و تلویزیون که بیش از پنجاه سال با اخلاق و منش حرفه‌ای و صدای گرم و آشنای خود یار و یاور ورزش ایران در رشته های مختلف بود، پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری و کسالت درگذشت. 

 استاد اسکویی در رسانه های ورزشی و به ویژه رادیو ورزش چهره‌ای شاخص و ارزنده بود و از همان روز نخست تاسیس این رادیوی تخصصی و طی بیش از ۲۰ سال گذشته با صدای رسا و دلنشین ایشان عجین بوده است.

تابناک این ضایعه تلخ را به خانواده آن مرحوم و جامعه رسانه و ورزش کشور تسلیت می‌گوید و ضمن طلب آمرزش و آرامش ابدی برای روح استاد اسکویی، برای خانواده گرامی و جمع دوستان و همکارانش صبر و اجر مسالت می‌نماید.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • درگذشت مجری سرشناس ورزشی صداوسیما
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت