Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ انباشت زباله و نخاله‌های ساختمانی و نداشتن جدول‌کشی جوی آب  در خیابان‌های شهرستان ملایر استان همدان محیط زیست این منطقه را آلوده کرده و باعث گلایه ساکنان شده است.

منبع: شهروندخبرنگار - همدان (ملایر)

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید    انتهای پیام/ کمبود امکانات رفاهی در خیابان‌های ملایر + فیلم    .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست

عضو شورای شهر قزوین گفت: وضعیت آسفالت شهر قزوین اصلاً مناسب نیست و ضرورت دارد تا از اردیبهشت‌ماه نهضت آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهر قزوین راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ولی چگینی شامگاه -چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- در جلسه علنی شورای شهر قزوین که در تالار مردم این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت آسفالت شهر قزوین اصلاً مناسب نیست و ضرورت دارد تا از اردیبهشت‌ماه نهضت آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهر قزوین راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: آسفالت معابر و خیابان‌های شهر قزوین اصلاً مناسب نیست و ضرورت دارد تا در سال جاری نسبت به راه اندازی نهضت آسفالت برای رضایت‌مندی بیشتر شهروندان اقدام کنیم. مردم از وضعیت آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها رضایت ندارند؛ چرا که موجب صدمه و آسیب به خودروها و همچنین مشکل در تردد عابران پیاده شده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و مالی شورای شهر قزوین با بیان اینکه می‌توانیم از اردیبهشت‌ماه کار روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر قزوین را آغاز کنیم، گفت: خواستار همراهی مدیریت ارشد استان در بازگشایی معبر سبزه‌میدان هستیم.

چگینی ادامه داد: با توجه به ترافیک ایجاد شده در معبر پیغمبریه ضرورت دارد تا با همراهی و همدلی مسئولین ارشد استان شاهد بازگشایی معبر سبزه‌میدان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار حمایت بیشتر شهرداری از پیمانکاران شد و گفت: برخی از پیمانکاران شهرداری مطالبات کلانی از شهرداری دارند، اما همچنان پای کار هستند و در بزنگاه‌های اقتصادی پروژه‌های عمرانی را انجام می‌دهند. بنابراین باید از این گونه پیمانکاران حمایت شود.

عضو شورای شهر قزوین در ادامه بر لزوم نظارت بیشتر در نحوه پرداخت حقوق کارکنان و کارمندان قراردادی تأکید کرد و گفت: مدیریت شهری باید بر نحوه پرداخت به موقع حقوق پرسنل قراردادی نظارت‌های بیشتری داشته باشد تا حقی از این پرسنل ضایع نشود.

کد خبر 745601

دیگر خبرها

  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • وضعیت عجیب خیابان‌ها در دبی پس از بارندگی
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • (ویدئو) وضعیت باورنکردنی خیابان‌های دبی بعد از بارش باران
  • وضعیت بارندگی و آبگرفتگی شدید در خیابان‌های بندرعباس
  • فیلم| وضعیت خیابان های دبی بعد از سیل
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان کشف و معدوم شد
  • هوای ۵ شهر اصفهان قابل قبول است