Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهاجم باشگاه استقلال برای فسخ توافقی قراردادش با این باشگاه یک شرط گذاشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، جابر انصاری مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران که در فهرست مازاد شفر قرار دارد، طی مذاکراتی که با مسئولان باشگاه داشت برای جدایی از آبی‌پوشان به توافق نهایی رسید.
این در حالی است که از قرارداد انصاری با باشگاه استقلال هنوز یک سال باقی مانده و این بازیکن برای فسخ توافقی قراردادش شرط دریافت مطالبات خود از این باشگاه را گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  اگر باشگاه استقلال مطالبات مالی جابر انصاری را پرداخت کند جدایی این بازیکن از استقلال قطعی خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال تهران شفر جابر انصاری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

به گزارش خبرنگار مهر، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

کد خبر 6085067 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند
  • ضرر میلیاردی مهدی قائدی پس از جدایی از همسرش صحت دارد؟