Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  دهمین روز رقابت های جام جهانی 2018 روسیه با برگزاری 3 دیدار از گروه های F و  G  پیگیری می شود. تیم ملی فوتبال بلژیک در نخستین دیدار دور دوم گروه  G امروز از ساعت 16 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف تیم ملی فوتبال تونس می رود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلژیکی ها در نخستین دیدار خود با 3 گل تیم ملی فوتبال پاناما را در هم کوبید تا قدم محکمی در ابتدای جام برداشته باشد. آن ها در صورتی که بتوانند امروز مقابل تونس به برتی برسند به عنوان پنجمین تیم این رقابت ها صغعودشان را به دور حذفی قطعی می کنند.

تونسی ها اما در صورت باخت ششمین تیم حذف شده رقابت ها لقب می گیرند و دیگر شانسی برای صعود ندارند. آن ها در بازی گذشته با گل دقایق پایانی کین مغلوب انگلیس شدند.

بیشتر بخوانید:

لحظه به لحظه با اخبار حاشیه‌ای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه لحظه به لحظه با حواشی جام جهانی ۲۰۱۸ / روز سوم لحظه به لحظه با اخبار حاشیه‌ای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ روز چهارم لحظه به لحظه با حواشی جام جهانی ۲۰۱۸ / روز پنجم لحظه به لحظه با حواشی جام جهانی ۲۰۱۸ / روز ششم لحظه به لحظه با حواشی جام جهانی ۲۰۱۸ / روز هفتم لحظه به لحظه با حواشی جام جهانی 2018 / روز هشتم لحظه به لحظه با حواشی جام جهانی ۲۰۱۸ / روز نُهم


تیم ملی فوتبال کره جنوبی در دیگر دیدار امروز از گروه ششم این رقابت ها به مصاف تیم ملی فوتبال مکزیک می رود این دیدار ساعت 19 و 30 دقیقه برگزار می شود و برای دو تیم اهمیت زیادی دارد . چشم بادامی ها در بازی گذشته شان با یک گل مغلوب سوئد شدند و در صورت کسب شکست دیگری از دور رقابت ها کنار می روند و ششمین تیم حذف شده این رقابت ها لقب می گیرند.در طرف مقابل هم مکزیکی ها که در بازی گذشته توانستند شگفتی ساز باشند و آلمان، قهرمان دوره گذشته را شکست دهند می توانند با یک برد صعودشان به دور بعدی را مسجل کنند. کسب نتیجه تساوی و یا برد چشم بادامی ها اوضاع و شرایط این گروه را پیچیده می کند.

تیم ملی فوتبال آلمان هم در اخرین دیدار امشب از ساعت 22 و 30 دقیقه به مصاف تیم ملی فوتبال سوئد می رود. وایکینگ ها 3 امتیازی هستند و می توانند با پیروزی مقابل آلمان دومین شگفتی امسال خود را پس از حذف ایتالیا و صعود به جام جهانی 2018 رقم بزنند. وایکنگ ها در صورت برد 6امتیازی می شوند  راهی محله بعدی می شود و هم آلمان را حذف می کنند.

اخبار دهمین روز مسابقات جام جهانی 2018 به شرح زیر است :

اهدای فرش دستباف جام جهانی به فدراسیون روسیه

پتی:مسی همانند رونالدو توانایی رهبری تیم را ندارد

جذاب ترین بازیکنان فوتبال ایران از نگاه نشریه مارکا

احضار ٧ هوادار آرژانتینی به دادگاه

وضعيت نامساعد خواهر نیمار پس از گل برادر

پذیرایی عجیب چچنی ها از صلاح قبل از بازی با عربستان

انتهای پیام /

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه بر این باور است که دلیل اصلی تشدید تنش‌ها و گسترده شدن ابعاد خطر در سراسر جهان، این است که برخی «کشورها نمی‌خواهند از هژمونی خود دست بکشند.»

پاتروشف تاکید کرد: شرایط غیرقابل پیش‌بینی و مستعد جنگ که هم‌اکنون در روابط بین‌المللی وجود دارد، به طور چشمگیری تشدید شده است.

وی که در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان عالی در حوزه امنیتی سخنرانی می‌کرد، با اشاره به اظهارات ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، افزود: چنین رویه‌هایی در سطح جهانی عمدتا به دلیل انتقال به نظم جهانی چندقطبی است و همچنان با مخالفت و انکار تعدادی از کشورها مواجه می‌شود؛ کشورهایی که می‌خواهند هژمونی خود را به هر قیمتی حفظ کنند.

سیاستمدار روس بدون اشاره مستقیم به جنگ جاری در اوکراین و همچنین جنگ غزه و تشدید تنش بین جمهوری اسلامی و تل‌آویو، تصریح کرد: این انکار و مخالفت، به تضعیف قوانین و نهادهای بین‌المللی و همچنین تحلیل‌رفتن نقش محوری سازمان ملل در حل و فصل مناقشات و جنگ‌های منطقه‌ای و جهانی منجر می‌شود.

کد خبر 6087461

دیگر خبرها

  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • رقابت دو هزار و ۳۰۰ کاراته کار خانم در همدان
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • حواشی فوتبال جهان
  • دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی