Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس با اشاره به برگزاری آئین "مهربانی" در شهر شیراز گفت: این برنامه با هدف جذب خیرین برای حمایت نیازمندان با همکاری کمیته امداد و مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس برگزار می‌شود. ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ استانها فارس نظرات

کامبیز قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اینکه آئین مهربانی یکی از محورهای طرح همای رحمت است، اظهار داشت: این برنامه 5 تیرماه ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات حوزه ستادی جمعیت هلال احمر استان فارس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این حرکت با هم‌افزایی دیگر نهادهای حمایتی استان فارس برگزار می‌شود، گفت: معاونت امور داوطلبان هلال احمر، مجمع خیرین سلامت استان فارس و کمیته امداد در برگزار این مراسم نقش دارند. 

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس با بیان اینکه این آئین در 2 بخش برگزار می‌شود، افزود: بخش نخست کمک‌های نقدی خیرین برای تامین هزینه‌های دارویی و درمانی نیازمندان است و بخش دوم انجام تعهد داوطلبانه به نوعی قول اعتباری برای انجام فعالیت را شامل می‌شود. 

قهرمانی در توضیح بیشتر برای بخش دوم بیان کرد: این بخش به تعهداتی نظیر کمک به ساخت پایگاه‌های امدادی هلال احمر، کمک به ساخت، تعمیر و تجهیز پایگاه‌ها و بناهای هلال احمر، قول پزشکان برای حضور در کاروان‌های سلامت هلال احمر و غیره منجر می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه در این مراسم مقامات کشوری جمعیت هلال احمر حضور دارند، عنوان کرد: حضور خیرین هر سه نهاد همکار و مقامات استانی کمیته امداد، مجمع خیرین تامین سلامت و هلال احمر استان فارس از دیگر شرکت‌کنندگان در این مراسم هستند. 

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر ظرفیت بالایی در جذب مشارکت‌های مردمی دارد

استاندار فارس با حضور در ستاد جمعیت هلال احمر از طرح های اجرایی این جمعیت که در نوروز ۱۴۰۳ انجام می شود بازدید کرد و خدمات این جمعیت در سطح فارس را مطلوب و مفید ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس، محمد هادی ایمانیه در هفتمین روز از فروردین ماه جاری با حضور در ستاد این جمعیت از طرح‌های امداد و نجات و ایمنی و سلامت نوروزی که در ۱۶۰ نقطه از استان اجرا می‌شود بازدید و طی تماس ویدئو کنفرانسی با ریاست جمعیت هلال احمر کل کشور ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید، خدمات این جمعیت در سطح فارس را مطلوب و مفید ارزیابی کرد.

وی با اشاره به شعار سال جدید که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی انتخاب شده است، افزود: جمعیت هلال احمر با برخورداری از ظرفیت بالای داوطلبی می‌تواند نقش مهمی را در راستای تحقق شعار سال که همان جهش تولید با مشارکت مردم است ایفا کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس فعالیت بیش از ۲۰۴ هزار عضو داوطلب در جمعیت هلال احمر استان فارس را ارزشمند برشمرد و کسب موفقیت مختلف این جمعیت در اجرای مأموریت‌ها را مرهون این مشارکت دانست.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنان خود به استخدام ۲۰۰ نفر نیروی جوان متخصص و رشد ۸۰ درصدی سیستم ارتباطات رادیویی طی سال ۱۴۰۲ در هلال احمر فارس پرداخت و تصریح کرد: جذب نیروی جوان در هلال احمر فارس یکی از مظاهر امید آفرینی است و تحقق رشد ۸۰ درصدی سیستم ارتباطات رادیویی این جمعیت نسبت به سال گذشته یک موفقیت است.

موفقیت هلال احمر فارس در اجرای ۱۶ طرح مولد سازی و توسعه زیرساخت‌های این جمعیت از درآمد حاصل از این طرح و حمایت استانداری از طرح مسکن کارکنان با رویکرد مولد سازی یکی دیگر از محورهای مورد اشاره استاندار فارس در این نشست بود.

استاندار فارس در پایان از خدمات کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر در طرح ملی خدمات یکپارچه نوروزی ۱۴۰۳ تقدیر و اولین مدرسه نمادرس (نخستین مدرسه انسان دوستی در متاورس) را در این جمعیت افتتاح کرد.

به گزارش ایمنا، بازدید از ایستگاه‌های پایش سلامت مسافرین نوروزی، طرح ملی بهبود رفتارهای ترافیکی، غرفه‌های نماز، فرهنگی، آموزشی و دوست دار کودک هلال احمر، تیم‌های امدادی واکنش سریع، تیم تخصصی بانوان، تیم‌های امدادی موتوری و دوچرخه‌ای، سگ‌های تجسس و همچنین توزیع یک هزار و ۱۱۸ بسته غذایی جهت نیازمندان طرح هلال رحمت همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه‌های استاندار فارس در این بازدید بود.

کد خبر 739457

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
  • بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران فارس
  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • هلال احمر ظرفیت بالایی در جذب مشارکت‌های مردمی دارد
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان
  • تو‌رهای بافت‌گردی شیراز رونق گرفت
  • بیش از ۵ هزار مسافر از تورهای بافت‌گردی شیراز استقبال کردند
  • اجرای طرح نیابت در مرکز نگهداری از معلولان کم توان ذهنی در قم