Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@16:02:41 GMT

مرد نظافتچی عاشق سرقت تجهیزات کامپیوتری بود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۷۳۸۵

مجرم سابقه‌داری که در پوشش کارگر نظافتچی اقدام به سرقت تجهیزات کامپیوتری از خانه و شرکت‌ها می‌کرد سرانجام بازداشت شد.

به گزارش جوان، چند روز قبل مردی وارد کلانتری ۱۴۸ انقلاب شد و گزارش سرقت اعلام کرد. او گفت: برای نظافت خانه‌ام با یک شرکت خدماتی تماس گرفتم. بعد از آن مردی حدوداً ۴۰‌ساله از طرف شرکت برای نظافت به خانه‌ام آمد و بعد از ساعتی نظافت، خانه را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن بود که متوجه شدم لپ‌تاپ و چند قطعه کامپیوتری که در خانه داشتم سرقت شده است. احتمال می‌دهم که سرقت کار همان مرد نظافتچی باشد.

بعد از مطرح شدن شکایت، مأموران کلانتری دست به تحقیق زدند و با کمک مالباخته او را در یک قرار ساختگی بازداشت کردند.

او در بازجویی‌ها به سرقت اعتراف کرد و گفت: اهل شهری در شمال‌غربی کشور هستم و بار‌ها به اتهام سرقت بازداشت شده و به زندان افتادم. به خاطر اینکه فضای شهر کوچک بود دیگر نتوانستم در آنجا به سرقت‌هایم ادامه دهم برای همین راهی تهران شدم. بعد از آن بود که در شرکت خدماتی مشغول کار شدم و بعد از اینکه برای نظافت به خانه و شرکت‌ها می‌رفتم در فرصت مناسب لپ‌تاپ، تبلت، گوشی تلفن همراه یا قطعات کامپیوتری را سرقت می‌کردم و آن را به مالخر می‌فروختم.

سرهنگ پیمان لطیفی، رئیس کلانتری‌۱۴۸ انقلاب اسلامی گفت: بررسی سوابق متهم نشان داد که او قبلاً ۲۰ بار به اتهام سرقت بازداشت شده و به زندان افتاده و هر بار بعد از آزادی به سرقت‌هایش ادامه داده است. وی ادامه داد: تحقیقات بیشتر در این باره جریان دارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی وسایل خانه در محدوده شهرک سیدی، ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.   سردار احمد نگهبان افزود: در بررسی یکی از سرقت‌ها در خیابان شهید نقیبی فر، مشخص شد سارقان در نبود صاحبخانه، همه وسایل و حتی تأسیسات خانه را به ارزش سه میلیارد ریال سرقت کرده اند.   این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد با بررسی دقیق صحنه جرم و با توجه به سرنخ‌های به جامانده، سرانجام یکی از متهمان را شناسایی کردند و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.   وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، تعداد زیادی از اموال مال باخته‌ها را کشف کردند.   سردار نگهبان افزود: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۶ فقره سرقت وسایل خانه در محدوده شهرک سیدی با همدستی یکی از دوستانش و فروش اموال مسروقه به دو مالخر، اعتراف کرد.   وی گفت: در ادامه این عملیات با دستگیری همدست متهم و دو مالخر، تعداد زیادی اموال مسروقه شامل پنج عدد شیرآلات اهرمی، بیش از ۵۰ عدد کلید و پریز، دو عدد ساعت مچی، پنج عدد ادکلن، چهار کیسه برنج، بیش از ۵۰ قلم ظروف آشپزخانه، دستگاه سرخ کن، توستر، چرخ گوشت و آبمیوه گیری کشف کردند و به مال باخته‌ها تحویل دادند.   جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • واقعی ترین حس یک بازی کامپیوتری قطعا همینه! (فیلم)