Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزون، سید رضا طالبی رئیس اداره ارزیابی و عملکرد پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهارکرد: بدلیل مشخص بودن ظرفیت پذیرش در مدارس، اولویت مهم برای ثبت نام محدوده جغرافیایی محل سکونت دانش آموزان تعیین شده است و این شیوه ثبت نام بهترین راهکار برای پاسخگویی و جلوگیری از سرگردانی والدین دانش آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از آغاز بکار ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس در این استان خبر داد و افزود: ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس در این استان به منظور بررسی وضعیت ثبت نام دانش آموزان تشکیل و آماده پاسخ‌گویی به اولیاء دانش آموزان می باشد.
طالبی اظهار کرد: این ستاد در اداره کل و اداره های آموزش و پرورش در نواحی و مناطق تابعه استان تشکیل شده است تا از ابتدای آغاز ثبت نام، بر فرآیند ثبت نام مدارس نظارت داشته و زمینه رسیدگی به درخواست‌ها و سوالات مراجعین و اولیای دانش آموزان نیز فراهم آید.
وی با اشاره به استقرار این ستاد در اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات، افزود: همچنین شماره تلفن 33340556-33353021 در مرکز استان آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات و پاسخ‌گویی به سوالات و رسیدگی به شکایات مراجعین و اولیای دانش آموزان در قزوین است .
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه 97 آغاز شده است، عنوان کرد: ثبت نام دانش آموزان سایر پایه‌های تحصیلی نیز بعد از اتمام امتحانات نوبت خرداد در سطح مدارس استان آغاز شده و تا پایان شهریور ماه 97 ادامه دارد .
وی تاکید کرد: مدیران مدارس می‌توانند از فرزندان کارکنان دولت در آموزشگاه‌های نزدیک محل کار یا سکونت آن‌ها با توجه به ظرفیت و ضوابط مربوط ثبت‌نام به عمل آورند.
طالبی خاطر نشان کرد: دریافت شهریه وهزینه تحصیل رسمی، به استثنای وجوه مربوط به بیمه، کتب درسی، شرح سنجش نوآموزان و شناسنامه سلامت، هنگام ثبت‌نام در مدارس دولتی غیر قانونی است.
این مسئول در ادامه بر ضرورت نصب دستورالعمل ثبت نام، آدرس سایت و تقویم سفارش کتب درسی به همراه آدرس و شماره تماس دبیرخانه ستاد نظارت بر ثبت نام در تابلوی اعلانات مدارس تاکید کرد.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: لازم است فرآیند ثبت نام در تمامی مدارس از طریق سامانه های مربوطه از جمله سناد و سنجش سلامت انجام شود.
1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این برنامه ۳۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه باهنر ۲ آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این مراسم گفت: ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها بخشی از ایمنی راه‌های استان است. 

مهرداد آهکی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش تاثیرگذاری داشته باشند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

در پایان این برنامه به اولیاء دانش آموزانی که موتور سیکلت و گواهی نامه داشتند، کلاه ایمنی هدیه داده شد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند