Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دختر نوجوان فرانسوی به خاطر ورود تصادفی و غیرعمد به خاک آمریکا، دو هفته را در بازداشت سر کرد. ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ بین الملل اروپا آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک دختر نوجوان فرانسوی که به صورت اشتباهی و غیرعمد وارد خاک آمریکا شده بود، دو هفته را در بازداشت به سر برد.

این دختر نوجوان فرانسوی از سوی نیروهای اداره مهاجرت آمریکا بازداشت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته بی‌بی‌سی، سدلا رومان 19 ساله که برای دیدار با مادرش به کانادا رفته بود، برای سفر کوتاه خانوادگی به منطقه وایت راک در ایالت بریتیش کلمبیا رفت. او به شبکه سی‌بی‌اس گفته است روزی در حال دویدن کنار ساحل بود که دو مأمور گشت مرزی آمریکا به او نزدیک شدند و گفتند که او به طور غیر قانونی وارد خاک آمریکا شده است.

این نوجوان به مدت دو هفته در یک بازداشتگاه در دویست کیلومتری محل، زندانی بود.

این اقدام در حالی صورت گرفت که مادر این نوجوان مدارک لازم برای آزادی او را در اختیار مقام‌های آمریکایی گذاشته بود. رومان گفته است هیچ علامت و نشانه وجود نداشت تا مشخص شود او از مرز رد شده است.

سدلا رومان نهایتا پس از دو هفته بازداشت به کانادا بازگشت.

انتهای پیام/

R1016168/P36446/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار"کانادا" اخبار "فرانسه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار کانادا اخبار فرانسه اخبار آمریکا اخبار کانادا اخبار فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استرِیت‌تایمز، اداره مبارزه با تروریسم استرالیا در جریان چندین یورش در ارتباط با حمله‌های تروریستی اخیر در این کشور، هفت نوجوان و جوان را بازداشت کرد.

مقامات ارشد پلیس ضدتروریسم استرالیا مدعی شده‌اند که احتمالا این «شبکه» در تدارک یک حمله بودند. پس از حمله با سلاح سرد به اسقف اعظم یک کلیسای آشوری در سیدنی استرالیا در ۱۵ آوریل، بیش از ۴۰۰ مامور پلیس در تفتیش ۱۳ نقطه در سیدنی مشارکت داشتند.

در پی حادثه ۱۵ آوریل، یک نوجوان ۱۶ ساله بازداشت شد و حالا پلیس استرالیا مدعی است که اکنون هفت نوجوان دیگر «با انگیزه‌های ایدئولوژیک بخشی از یک شبکه بزرگ‌تر بازداشت شده‌اند.» مار ماری امانوئل، اسقف اعظم کلیسای آشوری سیدنی در جریان حمله اخیر از ناحیه سر و سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفت. پلیس این کشور بلافاصله حادثه را «حمله تروریستی با انگیزه‌های ایدئولوژیک» توصیف کرد.

دِیو هادسون، معاون کمیسر پلیس استرالیا گفته است که پلیس این کشور با نظارت دقیق بر رفتار و زیر نظر گرفتن رفت و آمدها، «به این نتیجه رسیده است که اگر آنها قصد ارتکاب جرمی را داشته باشند، ما قادر به جلوگیری از آن نخواهیم بود و به همین دلیل بازداشت توجیه‌پذیر است.»

پلیس استرالیا اعلام کرده که بازداشت‌شدگان ۱۵ تا ۱۷ سال دارند. کریسی بارِت، کارشناس حوزه مبارزه با تروریسم در پلیس فدرال استرالیا گفته است که این شبکه «ایدئولوژی افراطی خشونت‌آمیزِ مشترکی دارند.»

کد خبر 6087551

دیگر خبرها

  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • سفیر چین در کانادا به پکن بازگشته است