Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@20:11:11 GMT

جزئیات پرداخت مطالبات فرهنگیان بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۷۵۶۷

جزئیات پرداخت مطالبات فرهنگیان بررسی شد

وزیر آموزش و پرورش، جزئیات پرداخت مطالبات فرهنگیان را تشریح کرد و گفت: حق‌التدریس معلمان شاغل و ۲ نوبت حق‌الزحمه امتحانات در تابستان امسال پرداخت می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان اظهار کرد: در حال حاضر در بحث مطالبات بیشترین مسئله، مطالبات خرید خدمات است زیرا همکاران ما خیلی وقت است که مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند؛ در بعضی از استان‌ها این مطالبات تا 9 ماه به تأخیر افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بحث خرید خدمات، تخصیص خوبی را از سازمان برنامه و بودجه گرفتیم و طی روزهای آینده بخشی از مطالبات خرید خدمات پرداخت خواهد شد.

بطحایی با بیان اینکه در خصوص سایر مطالبات نسبت به سال‌های قبل وضعیت‌مان بهتر است، گفت: حق‌التدریس موظف را ماهانه پرداخت می‌کنیم و مشکلی در این خصوص نیست.

وی اضافه کرد: در خصوص حق‌التدریس نیروهای شاغل نیز تقریباً تا اسفند ماه در بعضی از استان‌ها پرداخت کردیم و حدود دو ماه حق التدریس پرداخت نشده داریم که این میزان را نیز در تابستان امسال تسویه خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش درباره حق‌الزحمه امتحانات اظهار کرد: با اصلاحاتی که در فرآیند امتحانات خرداد ماه 97 داشتیم، هزینه امتحانات کاهش پیدا کرده است ولی اکنون پرداخت حق‌الزحمه سه نوبت امتحانی را عقب هستیم.

وی ادامه داد: 2 نوبت از حق‌الزحمه امتحانات را در تابستان پرداخت می‌کنیم و فقط یک نوبت نیز باقی خواهد ماند.

بطحایی درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز گفت: تمام پاداش پایان خدمت فرهنگیان را در 3 قسط تا شهریورماه تسویه می‌کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان سید محمد بطحایی اخبار فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: در سال گذشته از محل وصول مالیات پرونده‌های شرکت‌های صوری، مطالبات دولتی و معوقات مالیاتی ابربدهکاران کلان حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمد هادی سبحانیان درباره وضعیت وصول معوقات مالیاتی در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: با اتخاذ راهبرد مبارزه با فرار مالیاتی و ارتقای عدالت مالیاتی در دوره تحولی نظام مالیاتی، اقدامات و تمهیدات گسترده‌ای از سوی اداره کل مبارزه با فرار مالیاتی و وصول و اجرای ویژه این سازمان در طی سال گذشته انجام شد.

وی افزود: به تبع اقدامات سازمان امور مالیاتی، وصول مبلغ بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران ناشی از پیگیری پرونده‌های فرار مالیاتی و بازپس گیری مالیات از ذی نفعان واقعی و مطالبات دولتی در سال ۱۴۰۲ را شاهد بودیم.

طبق اعلام روابط عمومی سازمان امور مالیاتی، سبحانیان تصریح کرد: وصول مالیات پرونده‌های موسوم به شرکت‌های صوری، مطالبات دولتی و معوقات مالیاتی از ابر بدهکاران کلان، نقش مؤثری در تحقق عدالت اجتماعی فراهم می‌کند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان از وصولی یاد شده به حساب سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها جهت پرداخت مستمری کمیته امداد و سازمان بهزیستی، کالابرگ الکترونیکی، مطالبات گندمکاران و کلزاکاران، مطالبات داروخانه‌ها از سازمان تأمین اجتماعی و نیز یارانه‌های نقدی دهک‌های مشمول از شرکت‌های پتروشیمی، فولادی و سیمانی بدهکار به وزارت نفت صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • بررسی روند تعیین تکلیف مطالبات معوقه شهرک صنعتی میاندوآب
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شد
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌ اجتماعی
  • سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شد
  • پرداخت مطالبات جاری نیروگاه‌های برق به روز شد
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌اجتماعی
  • سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌ اجتماعی واگذار شد