Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیمحمد شاعری نماینده مردم بهشهر و دبیر اول کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به کمبود شدید کود شیمیایی برای کشاورزان اظهار داشت: این مساله در کشور ایجاد مشکل کرده است و وزارت جهاد کشاورزی در این رابطه باید پاسخگو باشد. 

وی افزود: در پی مشکلاتی که در اثر حمل و نقل کود شیمیایی ایجاد شده است کشاورزان کشور به ویژه در مناطق شمالی کشور با کمبود کود شیمایی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه اکنون فصل مصرف کود شیمیایی برای کشت بهاره است و به ویژه برای کشت برنج در این رابطه کشاورزان کشور با مشکل مواجه شده‌اند. 

شاعری ادامه داد: بنابراین وزارت جهاد کشاورزی باید نسبت به تامین و توزیع منابع کود شیمیایی اقدام عاجل صورت دهد. و جلوی این نارضایتی کشاورزان را بگیرد. 

وی بر همین اساس اضافه کرد: در صورت ادامه روند فعلی قطعا با کاهش تولید محصولات کشاورزی روبرو خواهیم بود. 

دبیرکمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر کمیسیون متبوعش به وزیر جهاد کشاورزی در این خصوص عنوان کرد: ما طی این تذکر خواستار دستورات لازم از سوی وزارت جهاد کشاورزی شدیم تا با هماهنگی شبکه حمل و نقل هر چه سریعتر برای حل این مشکل اقدام ویژه‌ای صورت گیرد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس

از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

کد خبر 846816 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • آغاز کشت پنبه در استان گلستان / کشاورزان به توصیه کارشناسان جهاد کشاورزی توجه کنند
  • کشاورزان با کمباین‌های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند
  • سمپاشی باغ‌های رودبار علیه ملخ مراکشی