Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:11:09 GMT

پیگیر بهبود وضعیت آب شرب خرمشهر هستیم

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۷۸۴۰

پیگیر بهبود وضعیت آب شرب خرمشهر هستیم

آبادان-ایرنا- نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود وضعیت آب شرب این شهرستان با تمام توان در دست پیگیری است وظرف دو هفته آینده مردم شاهد تحول چشمگیر دراین حوزه خواهند بود.

به گزارش ایرنا عبدالله سامری شامگاه جمعه در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف در این شهر گفت: در حال حاضر 10 متر از پایان کار عملیات بسته شدن سد خاکی مارد باقی مانده است و پیش بینی می شود تا سه روز آینده عملیات اجرایی آن پایان یافته و با بسته شدن این سد از پیشروی آب شور به رودخانه کارون جلوگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم خرمشهر افزود: مرحله دوم طرح آبرسانی غدیر نیز تا سه راه حسینیه به اتمام رسیده و تا پایان هفته آینده به خط انتقال طرح غدیر شهرهای آبادان و خرمشهر وصل می شود.
سامری گفت: برای بهبود وضعیت آب آشامیدنی خرمشهر فشارهای زیادی به دولت وارد شد ، همه مسئولان وزارت نیرو، استانی و شهری پای کار هستند و امید است تا چند روز آتی شاهد شیرین شدن آب شرب باشیم.
سامری بابت شور شدن آب آشامیدنی از مردم خرمشهر عذرخواهی کرد و گفت: از اینکه مردم خرمشهر تاکنون معضلات شوری آب را تحمل کرده اند، عذرخواهی می کنم.
نماینده مردم خرمشهر در این آیین نیز اتاق اصناف و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی را مرکز اقتصادی شهر عنوان کرد و گفت: اتاق اصناف و اتاق بازرگانی با همفکری می توانند مسایل و معضلات خرمشهر را به طور کلی حل کنند.
عبدالله سامری با بیان اینکه بازار خرمشهر باید از وضعیت سنتی خارج شود، گفت: امید است اتاق اصناف با آمدن اعضای جدید بتوانند مسایل اقتصادی و مشکلات واحدهای صنفی را برطرف کنند.
وی با اشاره به احداث اتاق اصناف گفت: یک قطعه زمین از سوی مسکن و شهرسازی جهت احداث اتاق اصناف آماده شده و انتظار می رود سازمان منطقه آزاد اروند در راه اندازی این اتاق مشارکت کند.
مدیر بهبود کسب و کار و توسعه منطقه آزاد اروند نیز طی سخنانی دراین برنامه مدعی شد : ورود عراقی ها به منطقه آزاد اروند چرخه مالی خوبی در بازارهای شهرهای آبادان و خرمشهر ایجاد کرده و شایعات مبنی بر گرانی و کمبود کالا غیرواقعی است و بر رونق بازارهای این شهرها تاثیر منفی می گذارد.
جبار عبود زاده با بیان اینکه منطقه آزاداروند آمادگی کامل برای واردات کالاهای اساسی تنظیم بازار را دارد ، گفت : بالا بردن کیفیت کالاها و خارج کردن بازار از حالت سنتی علاوه بر رونق بازار می تواند در جذب گردشگر خارجی تاثیر بسزایی داشته باشد.
وی اصناف را چرخه محرکه شهر عنوان کرد و گفت: منطقه آزاد اروند آمادگی کامل برای بهبود وضعیت شهرهای آبادان و خرمشهر را دارد و به دنبال ایجاد اشتغال بوده تا سطح زندگی مردم ارتقا یابد.
رئیس اتاق اصناف خرمشهر در این آیین گفت: اتاق اصناف آمادگی کامل برای ساماندهی و تحول وضعیت بازارها را دارد.
سید میثم هاشمی با اشاره به کلنگ زنی ساختمان اتاق اصناف در آینده نزدیک گفت: ساختمان اتاق اصناف پس از 30 سال کلنگ زنی می شود.
وی احداث شهرک کارگاهی صنوف مزاحم و آلاینده را ضروری خواند و گفت: امید است با مشارکت بخش خصوصی این شهرک در خرمشهر احداث شود.
در پایان این مراسم از اعضای واحدهای صنفی فعال و نمونه تجلیل شد.
7100/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اصناف بهبود بازار منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل قاسمی ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دلیجان اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها باید رسالت خود در قبال مردم به درستی انجام داده و پاسخگوی اقدامات خود باشند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار کرد: دلیجان از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است و نیاز است با تعامل و هم‌افزایی مردم گام‌های موثرتری در راستای توسعه و بهره گیری از این پتانسیل‌ها برداشت.

فرماندار دلیجان با اشاره به ضرورت آمادگی شبانه روزی سازمان‌های مختلف و حراست از دستگاه‌های اداری و پرسنل آن گفت: چنانچه مقرر است معروف در جامعه ترویج و منکر به صفر برسد، نیازمند تلاش دستگاه‌های اجرایی است و چنانچه در این راستا با مطالعه رفتار کنیم، بسیاری از مشکلات به حداقل خواهد رسید.

قاسمی با اشاره به جامعه ۱۴ هزار نفری کارگران و وجود حدود ۳۰۰ واحد صنعتی در شهرک اصناف در شهرستان دلیجان، ادامه داد: شهرک اصناف بخشی از شهرستان دلیجان است و وجود مشکلات شهرک، زیبنده این شهر نیست و انتظار است مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط در راستای رفع آن از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی افزود: حدود ۱۵ سال موضوع انتقال مشاغل مزاحم دستور کار قرار گرفت و اکنون ساماندهی آن بر عهده شهرک اصناف و برخی دستگاه‌های دیگر است که این مهم باید با جدیت پیگیری شود.

پارسال ۳۵۱ مورد مشاوره به کارگران دلیجان ارائه شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلیجان نیز در این نشست با اشاره به جایگاه سوم شهرستان از نظر استقرار صنایع در استان، اظهار کرد: در سال گذشته ۳۵۱ مورد مشاوره به کارگران شهرستان داده شد که از این تعداد ۶۱ مورد منجر به صدور دادخواست شده و مابقی به شکل صلح و سازش رفع شده است.

حسن معصومی با اشاره به حدود ۱۵۰ مورد افراد مشمول مقرری بیکاری، ادامه داد: در حوزه شناسایی اتباع بیگانه ۱۵ مورد گشت شناسایی مشترک با حضور دستگاه‌های مسئول و نمایندگان آنها انجام شد.

کد خبر 6081141

دیگر خبرها

  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • پیگیری مشکلات تاکسی رانی و وضعیت کرایه تاکسی در مهدیشهر
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد