Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف رفع مشکلات متقاضیان صدور پروانه تا زمان حصول نتیجه نهایی بر اساس توافق سازمان نظام مهندسی با وزارت راه و شهرسازی، امکان پذیرش صرفاً یک کار نظارت بصورت انتخابی توسط اعضای حقوقی عضو سازمان از امروز شنبه دوم تیرماه ۱۳۹۷ فراهم شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، مالکان و متقاضیان صدور پروانه ساختمانی در این مقطع زمانی، می‌توانند پس از ثبت و معرفی سازنده دارای صلاحیت (مجری ذیصلاح) در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، اقدام به معرفی مهندس ناظر نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعایت تمامی شرایط قانونی از جمله دارا بودن صلاحیت و ظرفیت و پروانه دارای اعتبار عدم وجود هر گونه محرومیت شامل آرای شورای انتظامی الزامی است.

بر اساس اعلام سازمان نظام مهندسی استان تهران در خصوص اعضای حقیقی در اسرع وقت تصمیم گیری و اجرا خواهد شد.

 این خبر درحال تکمیل است...

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ساخت و ساز مسکن نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان نظام وظیفه اطلاعیه جدید صادر کرد

به گزارش خبرآنلاین، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ را برای اعزام به سربازی فراخوان کرد و از آنان خواست که در تاریخ و ساعت مقرر در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور پیدا کنند.

ایسنا در خبری نوشت: سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند. این دسته از مشمولان باید روز شنبه یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه « مشمولان اعزامی باید واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.»، آمده است:‌« مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.»

در این اطلاعیه آمده است: « عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با غایبان رفتار خواهد شد.»

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895856

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • تسریع صدور مجوزها در سازمان غذا و دارو
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • مطالعات طرح‌ جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • سازمان نظام وظیفه اطلاعیه جدید صادر کرد
  • برج‌های دو قلوی شهرکرد؛ همچنان بلاتکلیف
  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است