Web Analytics Made Easy - Statcounter

همانطور که پیش بینی می شد پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی تیم پرسپولیس باز نشد و تلاش های مدیران این باشگاه برای حل این مشکل بی نتیجه ماند.

همانطور که پیش بینی می شد پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی تیم پرسپولیس باز نشد و تلاش های مدیران این باشگاه برای حل این مشکل بی نتیجه ماند.

این مساله و فشار بدهی های مدیران پیشین باشگاه حسابی روی حمیدرضا گرشاسبی اثر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید اگر نامردی نبود از پرسپولیس می رفت: «متاسفانه پنجره نقل و انتقالات ما باز نشد و در این شرایط هر روز هم یک پرونده برایمان باز می شود. از زمان حضور من،فیفا خیلی جدی پیگیر پرداخت بدهی های پرسپولیس شد. برخی پرونده های خارجی هم واقعا خطرناک هستند و شاید باشگاه را با محرومیت مواجه کنند. به همین خاطر تلاش کردیم اول این بدهی های خطرناک را بدهیم. هرجا مدیر بودم، هیچوقت به گذشته نگاه نکردم. همیشه خط کشی گذاشتم و تنها به بعد از آن و آینده فکر کردم. اما اگر در حق هواداران نامردی نبود، در این شرایط یک ثانیه هم نمی ماندم چرا که پایان این راهی که من می بینم خوش نیست. هر روز مثل قارچ یک بدهی از روی زمین می روید که کار را سخت کرده است.»

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیایی دارند، اما باتوجه به کمبود امکانات امیدی به پیشرفت نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی تارتار شامگاه _یک‌شنبه، دوم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان اظهار کرد: در شروع نیمه دوم غافلگیر شدیم، چرا که اشتباهاتی داشتیم، مسئولیت این باخت با من است، باید خیلی بیشتر کار کنیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم. در صحنه گل دوم یک خطا به نظر می‌رسید رخ داد که داور چشم‌پوشی کرد.

وی افزود: سپاهان تیم قدرتمندی است، اگر اشتباه کنیم باید تاوان آن‌را پس دهیم، فوتبالی‌ها همه می‌دانند که سپاهان تیم توانمندی از نظر مالی، سخت‌افزار، بودجه و یکی از بهترین تیم‌های ایران است. دور رفت را ما بردیم و امروز سپاهان با اختلاف یک گل برنده شد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: سپاهان و ملوان با همدیگر قابل مقایسه نیستند و ما یک زمین تمرین خوب هم نداریم، حیف شد که در روزی که می‌تواستیم با تیم سوم جدول فاصله را کم کنیم، شکست خوردیم. در شش بازی آینده باید خیلی بیشتر تلاش کنیم تا هم جایگاه فعلی را حفظ کنیم و اگر بتوانیم به رده بالاتر جدول برسیم.

تارتار ادامه داد: مسائل فنی به ما بر می‌گردد، بعد از تعویض‌ها وضعیت ما بهتر شد، گل‌هایی که دریافت کردیم درصورتی اتفاق افتاد که در شرایط حمله بودیم و در لحظه گل اول هم دفاع تیم باز بود، باید نقاط ضعف تیم را پیدا و برطرف کنیم.

وی درخصوص حمایت‌های مسئولین استانی از ملوان خاطرنشان کرد: هوادار دوست دارد تیم ملوان برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کند، برای این موضوع همه باید به میدان بیایند، تلاش وجود دارد، اما کافی نیست، به‌هر صورتی سعی می‌کنیم برای کسب سهمیه تلاش کنیم یا در جام‌حذفی قهرمان شویم. من فکر نمی‌کنم با این وضعیت پیشرفت کنیم.

کد خبر 746725

دیگر خبرها

  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • رضا درویش: مالکان جدید یک‌ بار برای همیشه باید بدهی‌های پرسپولیس را صفر کنند
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!