Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم «مکان» ساخته سید مهدی احمدپناه به تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان، از روز یکشنبه سوم تیرماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران خود را آغاز می کند.

«مکان» با نگاهی به یک معضل اجتماعی فراگیر در سال ۹۵ تولید شد و همان سال توانست در جشنواره فجر حضور یابد و در همان چند اکران محدود بازخورد های خوبی از مخاطبان و منتقدان دریافت کند، اما پس از جشنواره تا مدت ها امکان نمایش نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله ای که فیلم به آن اشاره می کند شاید به نوعی مسئله تمامی جوان های این سرزمین باشد، در شهرهای بزرگ و کوچک و برای دختر و پسر.

سید مهدی احمدپناه، مژده دایی، علیرضا سردشتی، عباس ناصری و پانته آ تاجبخش گروه نویسندگان فیلم «مکان» را تشکیل می‌دهند. در خلاصه داستان فیلم آمده است: چهار رفیق قدیمی چند ماه پس از کنکور، به بهانه تولد یکی از آنها که در کنکور پذیرفته نشده و اکنون عازم خدمت سربازی است، دور هم جمع می شوند و تصمیم می گیرند شبی را به تفریح و خوشگذرانی بپردازند. ولی در شهر به جای پیدا کردن مکانی برای تفریح، با مکان های دیگری مواجه می شوند!

محمدرضا آبانگاه، بهنام خرم نیک، علیرضا کی منش، امین مقدسی، مژده دایی، پانیذ امینی، سپیده امینی، محمد براری، محمد بهمن زاده، داوود پژمان فر، عماد جاویدپور، وحید حبیبیان، علیرضا زارع پرست، شفق شکری، آزاده عبدالهی، سیامک فارسی، عماد کاظمی حاتمی، بسطام مقدسی، صادق معتمد و نکیسا نعمت نژاد به ترتیب الفبا بازیگران « مکان» هستند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور

سرهنگ کارآگاه احمد امینی سرهنگ امینی فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضائی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف و پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور