Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:03:05 GMT

تقابل کی‌روش با تیم ملی کشورش از نگاه «روی آگواس»

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۸۲۱۴

تقابل کی‌روش با تیم ملی کشورش از نگاه «روی آگواس»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت۲۲:۳۰ دوشنبه این هفته در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف پرتغال می رود.

تقابل کارلوس کی روش با تیم ملی پرتغال یکی از نکات جالب توجه این مسابقه است. کی روش در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی هدایت پرتغال را بر عهده داشت.

روی آگواس بازیکن و مربی پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال است که در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال کیپ ورد را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سابقه رویارویی با پرتغال و شکست این تیم را در قامت سرمربی کیپ ورد داشته است و حالا از احساسش برای تقابل با تیم ملی کشورش می گوید.

هرچند تقابل آگواس با پرتغال قابل مقایسه با تقابل کی روش با تیم ملی کشورش در جام جهانی نیست ولی این مربی به روزنامه رکورد گفت: من مقابل پرتغال بازی کردم و واقعا غلبه بر این تیم را دوست داشتم.

وی تاکید کرد: شکی ندارم که کی روش بدون توجه به ملیتش به بهترین شکل ممکن تیم ایران را هدایت خواهد کرد.

کد خبر 4328055

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال پرتغال جام جهانی 2018 روسیه جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال مراکش والیبال تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال پرتغال بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از اهالی فوتبال همچنان منتظر اعلام تصمیم کیلیان امباپه هستند. با اینکه جدایی او از پاری سن ژرمن در پایان فصل قطعی شده اما برخی حتی معتقدند با توجه به موفقیت‌های اخیر پاری سن ژرمن، ممکن است او قراردادش را تمدید کند.

در سمت دیگر اما بسیاری داستان امباپه و پی‌اس‌جی را تمام‌شده می‌دانند و در حال انتظار برای گام بعد ستاره فرانسوی و مشخص شدن تیم آینده او هستند.

با وجود اعلام اکثر رسانه‌های معتبر مبنی بر مقصد بعدی امباپه که رئال مادرید است، جمال موسیالا در مصاحبه جدیدش به این بازیکن توصیه کرد به بایرن مونیخ بپیوندد.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه «کدام تیم بیشتر مناسب امباپه است؟»، گفت: «او می‌تواند به بایرن بیاید(خنده). اگر بخواهم به او توصیه کنم، باید وقتش را اینجا در مونیخ بگذراند. او هر تیمی را بهبود می‌بخشد. بنابراین بهتر است او را در تیم خود داشته باشید تا اینکه مقابل او بازی کنید.»

در ادامه از موسیالا پرسیده شد: «ترجیح می‌دهی با بایرن لیگ قهرمانان را ببری یا با تیم ملی جام جهانی را؟» او پاسخ داد: «اگر مجبور باشم یکی را انتخاب کنم، فکر می‌کنم جام جهانی تورنمنت بزرگ‌تری است. این بزرگ‌ترین جامی است که هر بازیکنی می‌خواهد به آن برسد. هواداران بایرن هم هوادار آلمان هستند، بنابراین اگر جام جهانی را ببرم، مرا می‌بخشند.»

بهترین بازیکن حال حاضر جهان؟
«امباپه، هری کین هم مانند جود بلینگام فصل شگفت‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد. بازیکنان زیادی هستند که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و دیدن این که چقدر فوتبال رقابتی است، خوب است. شما واقعا نمی‌توانید بگویید که یک بازیکن ۱۰۰ درصد در حال حاضر شماره یک است.»

دیگر خبرها

  • رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • گسترش بحران تقابل ارزش‌های لیبرال با آزادیخواهان
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند