Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@16:47:41 GMT

اوج مصرف برق از مرز 45 هزار مگاوات گذشت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۸۲۶۵

اوج مصرف برق از مرز 45 هزار مگاوات گذشت

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بر اساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران، پیک مصرف برق در روز گذشته (جمعه 1 تیرماه)، 45 هزار و 379 مگاوات گزارش شد که این رقم در سال گذشته در همین زمان برابر با 48 هزار و 475 مگاوات ثبت شده است که بایستی در اینجا اشاره کرد به علت تعطیلی آخرهفته کاهش چشمگیری در مصرف برق پدید آمد و پیک مصرفی که در چند روز گذشته از مرز 50 هزار مگاوات گذشته بود، در دو روز آخر هفته حدود 5 هزار مگاوات کاهش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان مبادلات برق نیز در روز گذشته برابر با یک هزار و 631 مگاوات بوده که سهم صادرات از این میزان یک هزار و 155 مگاوات و واردات برق نیز 476 مگاوات بوده است.

گفتنی است میزان مصرف برق صنایع نیز در روز گذشته چهارهزار و 686 مگاوات بود که نسبت به روز پنجشنبه که میزان آن چهارهزار و 449 مگاوات بوده است، مصرف برق این بخش قدری افزایش داشته است.

پیک مصرف یا ساعات اوج مصرف به‌طور معمول در شش ماه نخست سال در ساعت‌های 12 تا 17 (پیک روزانه) و 19 تا 23 در شب (پیک شبانه) اتفاق می‌افتد.

402

مصرف برق مگاوات سهم صادرات واردات صنایع پیک مصرف مبادلات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مصرف برق مگاوات سهم صادرات واردات صنایع پیک مصرف مبادلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در خراسان جنوبی در 24 ساعت گذشته از سوی مدیرکل هواشناسی این استان اعلام شد.

جواد نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در پی بارش‌های شدید نزولات آسمانی و ناپایداری هوا در شهرهای حاجی‌آباد زیرکوه، در میان، نهبندان، خوسف و طبس هشدار سطح نارنجی صادر شد.

وی گفت: همشهریان و کشاورزان با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی و آب‌گرفتگی معابر و بارش تگرگ از تردد غیر ضروری در جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری و نسبت به محافظت از محصولات باغی، گلخانه‌ای و دام و طیور خود اقدام کنند.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته در حاجی‌آباد زیرکوه و برخی مناطق حدود ۵۰ میلی‌متر بارندگی داشتیم که باعث شکسته شدن سد ۱۲ امام و تخلیه روستاهای زیرکوه شد.

وی افزود: تا ظهر امروز شهرهای دیهوک، خضری، محمدشهر سرایان، طبس و قائن بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 747830

دیگر خبرها

  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت