Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@23:56:46 GMT

هزینه کردن در ورزش، نوعی سرمایه گذاری است

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۸۲۷۸

هزینه کردن در ورزش، نوعی سرمایه گذاری است

به گزارش ایرنا محمد زاده رحمانی روز شنبه در نشست توسعه ورزش و فضای های ورزشی شهرستان بافق اظهار کرد: در اقتصاد باید هزینه کرد تا به سود رسید، در بسیاری از موضوعات فرهنگی از جمله ورزش هر هزینه ای شود نوعی سرمایه گذاری است چرا که بسیاری از هزینه ها را در آینده کاهش خواهد داد و موجب ایجاد جامعه ای سالم و با نشاط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هر سال در بودجه سالانه بخشی از هزینه های برای مبارزه با آسیب های اجتماعی مثل اعتیاد است افزود: در صورتی که اگر در گذشته در زمینه های فرهنگی و به خصوص ورزش سرمایه گذاری خوبی می شد، امروز علاوه بر شادابی بیشتر جامعه، اساسا بسیاری از این آسیب های اجتماعی کمتر بروز پیدا می کرد.
فرماندار بافق تصریح کرد: باید این امر، فرهنگ سازی و تبلیغ شود تا مردم به ورزش تشویق شوند و اگر همه مسوولان در امر ترویج ورزش مشارکت کنند، خیلی از آسیب های اجتماعی که همه با آن روبه رو هستیم، کاهش می یابد.
زاده رحمانی افزود: یکی از مسائلی که می تواند جامعه را به سمت پویایی و نشاط سوق دهد، اجرای برنامه های ورزشی در بین جوانان و نوجوانان است که لازمه آن ایجاد فضاهای ورزشی مناسب خواهد بود.
وی به اهمیت گسترش فضای ورزشی در شهرستان بافق اشاره کرد و گفت: سرمایه ‌گذاری در ورزش کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش سلامت جامعه و کاهش بیماری و هزینه ‌های درمانی است.
این مسوول بیان کرد: با تلاش مسوولان شهرستان بافق در حوزه ورزش کارهای خوبی انجام شده و 2 سالن ورزشی جدید هم به بهره برداری رسیده اما هنوز کافی نیست و باید زمین های زیادتری برای ایجاد فضاهای ورزشی واگذار و اعتبارات لازم تخصیص یابد.
وی ابراز امیدواری کرد: با تخصیص زمین به هیأت های ورزشی بتوانیم گام موثری در زمینه افزایش سرانه فضای ورزشی شهرستان بافق برداریم و مشکل نبود فضای مناسب رشته های مختلف را حل کنیم.
در ادامه این جلسه حاضرین پیرامون انتخاب محل مناسب برای احداث مجتمع ورزشی و واگذاری زمین به هیأت های ورزشی بحث و تبادل نظر کردند.
36 هیئت ورزشی در بافق وجود دارد که 20 هیات فعال و بقیه غیر فعال یا از فعالیت کمتری برخوردار هستند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری شرق یزد قرار دارد.
7543/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آسیب های اجتماعی اعتیاد جوانان و نوجوانان زمین سرمایه گذاری جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سکوی نخست المپیاد ورزشی استعداد‌های برتر ویژه بیماران خاص کشور، کسب جایگاه سوم لیگ دسته یک فوتسال نونهالان کشور، قهرمانی مقتدرانه کاراته کا‌ها در مسابقات شوتوکان کاراته‌دو ایران، قهرمانی سه کشتی گیر در مسابقات انتخابی نیرو‌های مسلح کشور، نایب قهرمان پسران خردسال در رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور و کسب مقام سوم رقابت‌های هانمادانگ قهرمانی کشور مهمترین موفقیت‌های قمی‌ها در عرصه‌های مختلف ورزشی بود.

میزبان رویداد‌های ورزشی کارکنان سپاه، مسابقات استراگوس یا تلاش‌های امدادی، فوتسال پایه ها، لیگ دسته اول والیبال جوانان، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان، تیم ملی تنیس بانوان و رقابت‌های رده‌بندی بدمینتون بازان زیر ۱۷ و ۱۹ سال در سطح کشور نیز بودیم/ رقابت‌هایی که در برخی از آنها روی سکو رفتیم و بعضی هم تجربه اندوزی کردیم.

از پای کار بودن استاندار برای حل مسئله مسکن ورزشکاران، تعامل اداره ورزش با سپاه برای تحول در ورزش کهک، آغاز ساخت اولین استخر سرپوشیده شهرستان جعفرآباد و توقف عملیات عمرانی سالن ورزشی طاهباز به دلیل کمبود منابع مالی در منطقه کمتر برخوردار از فضای ورزشی شهید محلاتی نیز گفتیم که امیدواریم ورزش قم جهش پیشرفت و توسعه را در سال جاری را بیش از پیش دنبال کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • رفع یبوست با ۳ حرکت ورزشی ساده