Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@23:18:07 GMT

افزایش تدریجی دما در بیشتر نقاط کشور

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۸۳۵۲

به گزارش وانانیوز، 

احد وظیفه در گفت‌وگویی، افزود: امروز و فردا (۲ و ۳ تیرماه) در ساعات بعد از ظهر در مناطق شمالی آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز در سمنان و شرق تهران، رشد ابر و رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با وزش باد و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: در ساعات بعد از ظهر فردا و پس فردا (۳ و ۴ تیر ماه) در برخی نواحی استان سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز(۲ تیرماه) در استان‌های ایلام، خوزستان، جنوب کرمانشاه و در برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق این استان‌ها همراه با خیزش گرد و خاک است. طی دو روز آینده نیز در قم و جنوب سمنان به علت وزش باد نسبتا شدید احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

وی افزود: امروز و فردا ( ۲ و ۳ تیرماه) خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران، فردا و پس فردا (۳ و ۴ تیرماه) صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر همراه با وزش باد در پاره‌ای نقاط غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای هوا طی فردا (۳ تیرماه) ۳۷ و ۲۴ درجه سانتیگراد است و دمای هوای تهران پس فردا (۴ تیرماه) در گرمترین زمان به ۳۸ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: افزایش دما محیط زیست هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه عصر امروز آسمان نیمه ابری و در برخی ساعات ابری همراه با وزش باد خواهد بود گفت: حداکثر سرعت باد را برای عصر ۵۰ کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و خاک پیش بینی میکنیم.

وی افزود: حداقل دمای امروز ۱۳ درجه سانتیگراد ثبت شده و احتمالا تا ۳۳ درجه سانتیگراد گرم شود.

قاضی با بیان اینکه برای فردا نیز پیش بینی آسمان ابری و نیمه ابری همراه با وزش باد و گردو خاک را داریم گفت: انتظار داریم دمای فردا حداقل به ۱۵ درجه سانتیگراد و حداکثر به ۳۳ درجه سانتیگراد برسد.

وی با بیانی اینکه احتمالا حداکثر دما در روز پنجشنبه با کاهش ۵ درجه‌ای به ۲۸ درجه سانتیگراد برسد گفت: احتمالا پنج شنبه شب شاهد رگبار‌های پراکنده در سطح استان باشیم.

دیگر خبرها

  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • هشدار هواشناسی برای کشاورزان یزدی/ بروز مداخلات جوی در بافق
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده