Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بانکداران ارشد انگلیسی در نشست کاری معمول خود در بانک مرکزی این کشور برای تعیین قهرمان رقابت‌های جام جهانی روسیه، یک رأی‌گیری غیرمعمول را برگزار کردند.

سوییس که توانست یکشنبه هفته گذشته برزیل (قهرمان 5 دوره جام جهانی) را با یک تساوی متوقف کند (و روز جمعه نیز صربستان را شکست داد) به عنوان یکی از تیم‌هایی انتخاب شد که از بیشترین بخت برای قهرمانی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مارک گارنی، رئیس بانک مرکزی انگلیس (بانک انگلستان) اعلام کرد منتظر می‌ماند تا کانادا -- کشور خودش -- جام جهانی 2026 را میزبانی کند و در آن زمان نتایج کامل این رأی‌گیری را اعلام خواهد کرد.

وی اواخر روز پنجشنبه و در یک مراسم شام در لندن در این خصوص و با لحنی طنز گفت: «متأسفانه برای شما، و خوشبختانه برای تعدادی از اعضای کمیته سیاست‌گذاری پولی، نتیجه این رأی‌گیری در کنار سایر جزئیات جلسه محفوظ باقی می‌ماند. شفافیت فقط تا همین حد کافی است. برای اینکه دریابید دانش فوتبال کدامیک از اعضا با دانش آن‌ها در حوزه اقتصاد انگلیس تطابق دارد باید تا سال 2026 صبر کنید.»

جزئیات جلسات بانک مرکزی انگلیس که معمولاً به موضوع نرخ‌های بهره در این کشور اختصاص دارد 8 سال بعد از برگزاری آن‌ها منتشر می‌شود.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت جام جهانی اقتصاد انگلیس بانک مرکزی جام جهانی رقابت های جام جهانی عجیب عکس ایران حوادث جام جهانی فیلم من عروس ازدواج پرونده خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی پس از انتشار تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی، اعلام کرد: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

وی افزود: ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

عصر امروز (پنجشنبه) تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی منتشر شد و برخی کانال‌ها در ادعایی از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار خبر دادند که از سوی این بانک تکذیب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز
  • تاثیر دلار تلگرامی روی کالاهای وارداتی چه قدر است؟
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد
  • واکنش بانک‌ مرکزی به انتشار تصاویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • شخصیت‌پردازی در فیلم‌های قهرمان‌محور تعیین‌کننده است/ ماندگاری «بوعلی‌سینا» با تصویر امین تارخ
  • (ویدئو) انتقاد تند و صریح رئیس سازمان بورس از بانک مرکزی