Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@18:06:58 GMT

قتل صاحب مغازه ساندویچ فروشی در خیابان دماوند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۸۸۴۱

قتل صاحب مغازه ساندویچ فروشی در خیابان دماوند

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام خبر دستگیری عامل قتل صاحب مغازه ساندویچ فروشی در خیابان دماوند – خیابان اشراقی عنوان داشت که عامل جنایت در کمتر از دو روز از زمان ارتکاب جنایت شناسایی، دستگیر و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

خبرگزاری میزان: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام خبر دستگیری عامل قتل صاحب مغازه ساندویچ فروشی در خیابان دماوند – خیابان اشراقی عنوان داشت که عامل جنایت در کمتر از دو روز از زمان ارتکاب جنایت شناسایی، دستگیر و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حمید مکرم، گفت:ساعت یک بامداد روز سه شنبه ۲۸ خردادماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر کشف جسد متعلق به یک مرد در مقابل یک مغازه ساندویچ فروشی به کلانتری ۱۲۸ تهران نو اعلام شد؛ با حضور مأمورین در محل کشف جسد و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که جسد متعلق به مردی حدودا ۶۵ ساله است که بر اثر جراحات شدید ناشی از اصابت جسم تیز بر روی قسمت سینه به قتل رسیده است.

با اعلام خبر وقوع جنایت به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی کشیک دادسرای امور جنایی، پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" تشکیل و تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرهنگ حمید مکرم، در خصوص شناسایی عامل جنایت در کمتر از ۲۴ ساعت از زمان آغاز تحقیقات گفت: "همزمان با شناسایی جسد مقتول که دقیقا در مقابل مغازه اش به قتل رسیده بود، کارآگاهان در تحقیقات از خانواده مقتول اطلاع پیدا کردند که ظهر ۱۴ خرداد ماه، جوانی حدودا ۳۰ ساله به نام بهروز. ف. پس از ضرب وشتم شدید مقتول و مجروح نمودن وی از ناحیه سر تلاش داشته تا با مواد اشتعال زا اقدام به آتش زدن مغازه مقتول نماید که با حضور همسایگان و کسبه موفق به این کار نشده و از محل متواری شده است.

همزمان با شناسایی "بهروز. ف" به عنوان فردی که با مقتول دارای سابقه اختلاف و درگیری شدید بوده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته مغازه ساندویچ فروشی و چند واحد تجاری در همجواری محل کشف جسد موفق به شناسایی تصویر بهروز. ف. به عنوان عامل جنایت شدند که در ۳۰ دقیقه بامداد ۲۸ خرداد و همزمان با خروج مقتول از مغازه ساندویچ فروشی به وی حمله ور شده و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام خبر دستگیری متهم پرونده گفت:: متهم پس از دستگیری در خیابان دماوند و در حین تردد با یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵، در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت بود، اما پس از مشاهده شواهد و دلایل غیر قابل انکار بویژه تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته لب اعتراف گشود و صراحتا به ارتکب جنایت اعتراف نموداه، اما تا زمان انتشار خبر در خصوص انگیزه خود سکوت اختیار کرده است.

سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن انگیزه ارتکاب جنایت در اختیار اداره تهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003V1L

منبع: فردا

کلیدواژه: جنایت خیابان دماوند متهم فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان

مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت ماه امسال، در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران یکی از کلانتری‌های غرب تهران در خیابان در حال گشت‌زنی بودند که به‌صورت اتفاقی به یک مرد جوان مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ خیلی زود در بازرسی بدنی از او یک قبضه کلت‌کمری کشف شد؛ متهم در همان بازجویی‌های اولیه گفت که با این سلاح گرم مرتکب قتل دلخراشی شده است!

بدین ترتیب مرد جوان برای تحقیقات مقدماتی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و به هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: از ملایر به تهران فرار کردم؛ با همسر اختلافات بسیار شدیدی داشتم که روز حادثه طبق معمول با یکدیگر مشاجره داشتیم اما در این میان با کلت‌کمری که از قبل خریده بودم به او شلیک کردم؛ پس از این حادثه مرگبار به ترمینال رفتم و با اتوبوس به تهران آمدم اما بازداشت شدم.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در نخستین گام با استعلام‌های اولیه متوجه شدند که زن جوان در جریان این تیراندازی جان سالم برده اما روی تخت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان است که بر اساس گزارش‌های کادر درمان او حال جسمانی نامساعدی دارد و در یک قدمی مرگ قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تفهیم اتهام به دادسرای مربوطه در شهرستان ملایر اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران