Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-شهردار تهران در پاسخ به این سوال که باتوجه به محدودیت منابع مالی چگونه قصد اتمام پروژه‌های عمرانی را دارد، تصریح کرد: هنر مدیریت آن است که در زمان محدودیت منابع مالی با اولویت‌گذاری و با مشارکت مردم پروژه‌ها را پیش ببریم.محمدعلی افشانی (شهردار تهران) صبح امروز (2 تیرماه) در حاشیه آیین بهره‌برداری از 5 پروژه عمرانی شهر تهران در جمع خبرنگاران؛ با اشاره به پروژه احداث کانال کمکی سرخه‌حصار (حدفاصل میدان بسیج تا پل دولت‌آباد) گفت: به دلیل نگرانی‌های موجود برای کمبود ظرفیت کانال سرخه‌حصار در بخش بالادست میدان بسیج، کانال کمکی به طول 2350 متر در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشانی با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی بهسازی و نوسازی پل کریمخان است، افزود: این پروژه یکی از مهمترین اقداماتی است که توسط معاونت فنی و عمرانی انجام شده است.

شهردار با انتقاد از اجرای پروژه‌های بی‌کیفیت افزود: متاسفانه برخی عاشق کلنگ زدن و قیچی کردن هستند و دوست دارند فقط پروژه شروع کنند. امروز با بهسازی پل کریمخان استحکام لازم پل تامین شده و بهسازی و مقاوم‌سازی آن کار بسیار باارزشی بوده است.

شهردار افزود: پروژه‌های با درصد پیشرفت فیزیکی بالا و میزان اهمیت بیشتر در حل مشکلات مردم، در اولویت هستند.

افشانی در پاسخ به این سوال که باتوجه به محدودیت منابع مالی چگونه قصد اتمام پروژه‌های عمرانی را دارد، تصریح کرد: هنر مدیریت آن است که در زمان محدودیت منابع مالی با اولویت‌گذاری و با مشارکت مردم پروژه‌ها را پیش ببریم.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمدعلی افشانی بهره برداری از 5 پروژه عمرانی شهر تهران اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سیدانور رشیدی با بیان این مطلب گفت:این پروژه‌ها شامل مجتمع فرهنگی شهدا، شهرداری الکترونیک، فاز اول پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار و کلنگ احداث پارکینگ طبقاتی پارک شهدا است.
وی افزود:برای اجرای این طرح‌ها ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
شهردار سنندج همچنین از برنامه‌ریزی برای افتتاح فاز اول پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار در فصل عمران امسال خبر داد.
رشیدی در ادامه به عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی در مساحت ۳ هزار مترمربع در پارک شهدای شهر سنندج اشاره کرد و افزود: قرار است کلنگ احداث این طرح در آینده نزدیک بر زمین زده شود.
وی عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی بسیار خوبی نیز برای عید سعید فطر، هفته سنه، ۲۲ گولان و ... تعریف شده که زمینه افزایش شور و نشاط اجتماعی را بیش از پیش در شهر خلاق موسیقی جهان تحقق می‌بخشد.
رشیدی در پایان تصریح کرد: شهرداری سنندج ۸۰۰ میلیارد تومان از ادارات طلب دارد که ۲۴۰ میلیارد آن در کمیسیون ماده ۷۷ تائید و نهایی شده است.

دیگر خبرها

  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • ارایه پیوست برای تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است
  • ارائه پیوست برای تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است
  • رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج
  • اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری
  • پارکینگ طبقاتی شهدا به‌زودی در سنندج کلنگ‌زنی می‌شود
  • آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی