Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه میانگین سن شروع مصرف مواد مخدر در کشور24.3 ‌سال است، گفت: این رقم برای سیستان و بلوچستان ۱۹.۶ سال است.
‌به گزارش خرداد به نقل از ایسنا- ‌محبی در شورای مواد مخدر استان افزود: افزایش تقاضا و پایین آمدن میانگین سن مصرف مواد مخدر انگیزه قاچاق بیشتر مواد مخدر را برای سوداگران و عرضه کنندگان مواد افیونی بیشتر کرده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محبی ادامه داد: دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و مطالعاتی باید دلایل روی آوری به مصرف مواد مخدر را مورد مطالعه و تحقیق قرار دهند و نسخه‌ای مطابق با فرهنگ، مسائل و مشکلات استان، برای رفع این معضل که مشکلات اجتماعی را در پی دارد، ارائه دهند‌.
سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم در ابتدای این جلسه به ارائه گزارش عملکرد این شورا در سال ۱۳۹۶ پرداخت و گفت: در سال گذشته ۲۲۷ تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است‌.
امیری همچنین از افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر صنعتی در سال گذشته خبر داد و ادامه داد: کشف ماده مخدر شیشه ۲۴۶ درصد و مرفین ۳۲۴ درصد افزایش داشته است‌.
وی افزود: در حوزه فرهنگی و پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر تعداد ۱۲ هزار و ۵۳۰ نفر در محیط خانه و ۱۵ هزار و ۶۳۰ نفر هم در محیط‌های آموزشی مربوطه تحت پوشش حمایتی و ترک اعتیاد و حرفه آموزی قرار گرفته‌اند. برچسب ها: مواد مخدر ، سیستان و بلوچستان ، جامعه

منبع: خرداد

کلیدواژه: مواد مخدر سیستان و بلوچستان جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای انسداد نوار مرز و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و در جهت برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند، مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین پودری را کشف کنند. 

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان هنگ مرزی تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور موفق شدند طی چند عملیات جداگانه تعداد ۲۰۹ بسته مواد آب بندی شده به وزن ۲ کیلو  و ۳۴۴ گرم از نوع هروئین پودری که در معده جاساز شده بود را  از ۳ نفر تبعه افغان کشف کنند.

وی بیان کرد: ضمن قدردانی از تلاش همرزمان خود مبارزه با قاچاق موادمخدر را از اولویت‌های این فرماندهی دانست و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند. 

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!