Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@13:09:27 GMT

نوای آثار بزرگان موسیقی در تالار رودکی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۹۲۶۰

نوای آثار بزرگان موسیقی در تالار رودکی

فرهنگ > موسیقی - رسیتال پیانو میترا کوته بیستم تیر در تالار رودکی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، میترا کوته پیانیست معروف بین المللی ایرانی- اتریشی، پس از اجرای ۱۴ و ۱۵ تیرماه به عنوان سولیست به همراه ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت، ۲۰ تیرماه ساعت ۲۱ در تالار رودکی به صورت انفرادی به اجرای آثار مشاهیر جهان می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میترا کوته در سال ۱۹۹۵ در وین، اتریش متولد شد و در سال ۲۰۱۵ اولین اجرای انفرادی خود را در Wiener Musikverein و در فستیوال Raiding Liszt انجام داد. او علاوه بر کنسرتهای سولو و کنسرت هایی در داخل و خارج از کشور، برای انجمن بین المللی شپنین، انجمن بتهوون وین و چیپفرافتفونگ نیز نواخت. او همچنین در کنسرت ملی دوبلین و کنسرواتوار Wiener ظاهر شد. از آن زمان به بعد، او در شهرهای مختلف اروپا و آسیا نواخت.

در این اجرا آثاری از مشاهیر موسیقی جهان شامل بتهون، شوبرت و لیست توسط کوته نواخته می شود.

241241

 

کلید واژه‌ها : بنیاد رودکی - موسیقی - موسیقی کلاسیک -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بنیاد رودکی موسیقی موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گردشگران نوروزی از مرکز علوم و ستاره شناسی تهران

سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک شهرداری تهران گفت: با توجه به فرا رسیدن سال نو و شروع تعطیلات نوروزی و همچنین ورود گردشگران به استان تهران، مرکز علوم و ستاره شناسی تهران واقع در محله نیاوران مورد بازدید و استقبال خانواده ها، گردشگران و مسافرین نوروزی علاقمند به شگفتی‌های آسمان قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه این مرکز در ایام سال غالبا پذیرا و مورد توجه دانش آموزان، دانشجویان و فعالین حوزه علوم نجوم و فیزیک قرار دارد گفت: با توجه به فرصت پیش آمده در تعطیلات نوروزی، کلیه خانواده‌های علاقمند می‌توانند همه روزه از ساعت ٩ صبح الی ۱۷ عصر از بخش‌های این مرکز از جمله سالن کهکشان، سالن لیزر، سالن پلانتاریوم، سالن تفکر و ترازو بازدید و از خدمات و توضیحات کارشناسان مرکز استفاده نمایند.

رودکی افزود: احداث و راه اندازی سالن پلانتاریوم این مرکز که در بهمن ماه سال گذشته انجام گرفته بود، سبب افزایش جذابیت‌های گردشگری و همچنین استقبال بازدیدکنندگان این مرکز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • استقبال گردشگران نوروزی از مرکز علوم و ستاره شناسی تهران
  • غربت موسیقی متعهدانه در خوزستان!
  • ۵هزار نوبت کنسرت برای ۱۴۰۲/ شبی چند اجرای موسیقی در سراسر کشور
  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد