Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خدمت در کمیته امداد را متفاوت از حضور در مؤسسات خیریه دانست و بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات فراگیری دارد و این گونه نیست که افراد در درماندگی با درب بسته کمیته امداد روبرو شوند البته منابع مالی این نهاد محدود است از این رو تلاش می‌کنیم تا با جلب مشارکت‌های بیشتر مردم بتوانیم خدمات شایسته و پایداری را به مددجویان ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم کمیته امداد این است که کمک مؤسسات خیریه محدود به افراد خاصی است ولی کمیته امداد در ارائه خدمات، محرومان را با نیازهای مختلف تحت حمایت خود دارد.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: موسسه‌ها و خیریه‌های مختلفی در کشور فعال هستند که در استان قزوین نیز شاهد فعالیت برخی گروه‌ها و موسسه‌ها تحت عناوین مختلف هستیم ولی همه این موسسه‌ها به نیازمندان خاصی کمک می‌کنند یعنی برخی به بیماران سرطانی، برخی به دختران در شرف ازدواج و برخی برای تأمین معیشت فقرا کمک جمع آوری می‌کنند.
وی توضیح داد: ولی کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها به نیازمند خاصی کمک نمی‌کند بلکه کمک‌های مردمی را در قالب‌های مختلف و با نیت‌های متفاوت جمع آوری کرده و براساس موازین شرعی و قانونی به نیت اهدا کننده در همان منطقه جغرافیایی هزینه می‌کند.
مؤمنی تأکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) سالخوردگان و سالمندان، زندانیان، ایتام، زنان سرپرست خانوار، بیماران و حتی خانواده‌های دارای سرپرست بیمار و از کارافتاده را نیز تحت حمایت دارد.
وی یادآورشد: کمیته امداد استان قزوین این آمادگی را دارد تا با انعقاد تفاهم نامه همکاری با جامعه مداحان استان قزوین، از ظرفیت موجود برای خدمت به محرومان استفاده کند.
1001/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ۵ هزار و ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی توانسته اند هم خود شاغل شوند و هم زمینه اشتغال دیگران را هم فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: پارسال ۶۵۰۰ نفر آموزش‌های قالبیبافی سفالگری، منبت کاری، سبد بافی و. دیده اند.

رسول شیخی زاده افزود: پارسال ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی و خود کفایی به مدد جویان پرداخت شده است.

استاندار همدان هم در جشن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با بیان اینکه کار کمیته امداد در استان رضایت بخش است: گفت از همه توانمان برای مسکن مددجویان استفاده می‌کنیم.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: خودکفایی و یاری رساندن به جامعه هدف نهایی کمیته امداد است و ما با حمایت دائم از مددجویان زمینه توسعه کار و فعالیت آنها را فراهم کرده ایم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان هم در این مراسم گفت: با کار‌های زیربنایی و فرهنگ سازی ۸ هزار و ۲۰۰ دانش آموز مددجو رتبه‌های برتر آزمون سراسری را کسب کرده اند.

آقای صباغیان با اشاره به توانمند سازی همه جانبه، افزود: هفته گذشته ۳۳ هزار و ۸۶۳ مسکن ساخته و به مددجویان تحویل داده شده است و توانمند سازی مددجویان از طریق خودکفایی و اشتغالزایی همچنان ادامه دارد.

پارسال و با نیت توانمندسازی مددجویان ۱۰۰ هزار نفر با آموزش و دریافت تسهیلات خودکفا شدند.

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است