Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیجی دانشجویی دانشگاه‌های بهشهر در اقدامی نمادین تندیسی از محمد مصدق سیاستمدار ضربه خورده از اعتماد به آمریکا به همراه یک نامه انتقادی را به رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اهدا کرد.

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بهشهر در اقدامی نمادین تندیسی از محمد مصدق سیاستمدار ضربه خورده از اعتماد به آمریکا به همراه یک نامه انتقادی را به رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیجی دانشجویی دانشگاه‌های بهشهر در نامه خود به بروجردی آورده است:

مجلس نباید نماد تردید، خود کم بینی، یاس و ناامیدی و بی اعتنایی به مسائل کشور باشد. مجلس باید مستقلا در موضوعاتی مثل مبارزه با تروریست یا مبارزه با پولشویی قانونگذاری کند. هیچ ضرورتی ندارد با استناد به مفاد کنوانسیون هایی که از عمق اهداف آنها آگاه نیستیم، به آنها بپیوندیم.

این یک پیام تهدید آمیز نیست بلکه یک نامه دلسوزانه است. با توجه به سوء برداشت و مظلوم نمایی برخی نمایندگان مجلس از پیامک‌های دلسوزانه جوانان انقلابی درباره تصویب FATF بر آن شدیم تا دغدغه های دانشجویان بسیجی دانشگاه های بهشهر مازندران را در قالب یک نامه به اطلاعتان برسانیم.

تصویب قرارداد استعماری FATF نوعی خود تحریمی است و حاصلی جز تضعیف جبهه مقاومت ندارد.

با توجه به اینکه مشکلات معیشتی مردم زندگی آنها را سخت تحت تاثیر قرار داده است، دغدغه برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی (سیاسی کاری) شده است.

در حالی که راه نجات کشور، توجه به توان تولید داخلی و حمایت از آن است افزایش واردات بی رویه بعد از برجام، کمر تولید داخلی را شکسته است.

امروز که مردم مظلوم یمن در سایه مسابقات جام جهانی فوتبال غرق در آتش ظالمانه ائتلاف پلید (غربی- عربی- عبری) هستند شاهد قرعه کشی برای اعزام نمایندگان به مسابقات جام جهانی فوتبال هستیم.

در پایان امید است مجلس شورای اسلامی که در راس امور است پس از توصیه های حکیمانه اخیر مقام معظم رهبری به ریل انقلاب بازگشته و صای صاحبان اصلی انقلاب را بشنوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی رئیس کمیسیون امنیت مجلس مبارزه با پولشویی تولیدات داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز

رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درمورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن‌ها در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، چهارصد و نهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد که مجتبی یوسفی، عضو هیأت رئیسه مجلس، دستور کار نمایندگان در این جلسه را به شرح ذیل قرائت کرد:

-ادامه گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درمورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی.
-گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی اعاده شده از شورای نگهبان.
-ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقاء امنیت آنان دربرابر سوء رفتار.
-گزارش کمیسیون انرژی درمورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (STC) به داوری در اجرای ماده 100 آئین‌نامه داخلی مجلس با اولویت
-گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درمورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن‌ها.
-گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس درمورد طرح یک فوریتی استفساریه ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت.
-گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درمورد طرح استفساریه جز یک بند الف ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400
-بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درمورد رسیدگی به طرح نظام قانون‌گذاری، تعیین حدود اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل 85 قانون اساسی.
-بررسی تقاضای دو فوریت درمورد طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم.

در ادامه جلسه سید محسن دهنوی دیگر عضو هیئت رئیسه اسامی غایبان و متاخران این جلسه را قرائت کرد:

1-روح الله ایزدخواه
2-فتح‌الله توسلی
3-جلال رشیدی کوچی
4-همایون سامه‌یح
5-امان قلیچ شادمهر
6-مهدی شریفیان
7-اردشیر مطهری

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز