Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@00:23:46 GMT

گلزار و فروتن دل له دل هم دادند!

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۹۵۴۹

گلزار و فروتن دل له دل هم دادند!

رکنا: محمد رضا فروتن بعد از ساره بیات و محمدرضا گلزار برای بازی در سریال «دل» انتخاب شد.

سریال «دل» که به کارگردانی منوچهر هادی پیش تولید را پشت سر می گذراند و بعد از ساره بیات و محمدرضا گلزار با محمدرضا فروتن هم به توافق رسید.

سریال شبکه نمایش خانگی «دل» به تهیه کنندگی ایرج محمدی با قصه ای عاشقانه به نویسندگی بابک و میثم کایدان از اول تیرماه پیش تولید خود را آغاز کرد و طی برنامه ریزی اول شهریور وارد فاز تولید می شود تا با آغاز فصل زمستان مهمان خانه های مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون حضور محمدرضا گلزار، ساره بیات، محمدرضا فروتن و یکتا ناصر در مجموعه قطعی شده و عوامل با دیگر بازیگران در حال مذاکره هستند. این مجموعه در ۲۸ قسمت تولید می شود.

منوچهر هادی پیش از این مجموعه «عاشقانه» را برای شبکه نمایش خانگی ساخته بود و مجموعه تلویزیونی «پاهای بیقرار» را در روزهای پایانی تصویربرداری دارد.

در بخشی از خلاصه «دل» آمده است: جهان (دل) جهان ناشناخته‌ای است. از تاریکی و نور تا کینه و بخشش و از عشق و تنفر تا شوق وصال و حسرت و جدایی در آن رفت و آمد می کنند و گاه «دل» را تصاحب می کنند و...

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت محمدرضا گلزار بازی محمدرضا گلزار سریال قصه ساره بیات عکس ایران حوادث جام جهانی فیلم من عروس ازدواج پرونده خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد

به گزارش همشهری آنلاین، ضبط بخش‌های مربوط به ایران باستان سریال «سلمان فارسی» به تازگی آغاز شده و حدود یک سال و نیم ضبط آن به طول می‌انجامد.

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود. عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد. پیش‌تر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

جزییات حادثه تلخ سر صحنه سریال سلمان فارسی | ازدحام و سقوط از پل یک متری!

کد خبر 845093 منبع: ایسنا برچسب‌ها بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • (عکس) سلفی دونفره محمدرضا گلزار و همسرش!
  • (عکس) سلفی دونفره زیبای محمدرضا گلزار و همسرش
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • عکس | تصویری از محمدرضا گلزار و همسرش آیسان آقاخانی در دبی
  • (عکس) حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو