Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@20:27:35 GMT

۳تن شمش مس از لابه لای پوست گوسفند کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۹۶۴۲

۳تن شمش مس از لابه لای پوست گوسفند کشف شد

قدس آنلاین: ماموران گمرک ایران در یک کشف جالبی از لابه لای یک محموله پوست گوسفند مقدار ۳ تن شمش مس کشف کردند.

به گزارش گمرک ایران؛ این مقدار شمش مس قاچاق از یک کامیون ورودی حامل محموله پوست گوسفند کشف و ضبط شد و ­ماموران گمرک ایران از داخل این محموله و از لابه لای پوست گوسفندهایی که در داخل کامیون وجود داشت مقدار ۲۹۹۰ کیلوگرم شمش مس کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

­

ماموران گمرک سرخس با هوشیاری و دقت و با استفاده از دستگاه ایکس ری از دو کامیون ورودی حامل پوست گوسفند این مقدار شمش مس قاچاق را کشف و ضبط کردند. ­

گمرک سرخس در شمال شرقی استان خراسان و هم مرز با کشور ترکمنستان است. این گمرک در اردیبهشت ماه به یک دستگاه ایکس ری کامیونی مجهز شد و همین مساله به کمک ماموران گمرک سرخس در افزایش کشفیات قاچاق آمده است.

گمرک ایران برترین گمرک جهان در مبارزه با قاچاق در دنیا به شمار می‌رود که بر اساس ارزیابی سازمان جهانی گمرک رتبه نخست دنیا در مبارزه با قاچاق ­را در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به خود اختصاص داده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی گمرک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامي شهرستان نايين از توقيف  گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری به ۴ دستگاه کامیونت مشکوک شدند و این خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ احسان بدیعیان افزود: ماموران حاضر در هماهنگی با مرجع قضائی دربازرسی از این خودروها کالاهایی از جمله  ۱۶۰ عدد ضد یخ، ۱۵۳ عدد انواع شامپو،کفش و ماسک مو، ۵۵ عدد زنجیر موتور،۹ دستگاه انواع لوازم خانگی و ۴۸ دستگاه کپسول گاز مخصوص جوشکاری که همگی خارجی و بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده را کشف کردند.

وی ارزش اموال کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این عملیات ۴ فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • سوخت قاچاق توقیف شد