Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت صفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهبرد اصلی این نهاد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت بوده و با همین رویکرد خدمات قابل توجهی را در سال گذشته انجام داده است.
وی اظهار کرد: با اقدامات اثر بخش در حوزه اشتغال و ایجاد 2 هزار و 683 فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته برنامه هدف گذاری شده این بخش 180 درصد محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری خاطرنشان کرد: شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های موجود در مناطق مختلف این استان و خوشه سازی در بخش اشتغال جامعه هدف از برنامه های این نهاد در این بخش است.
وی پیش از این اعلام کرده بود که ایجاد و توسعه طرح‌های اشتغال تولید محور، پنل های خورشیدی، دانش ‌بنیان، ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، کشت و پرورش گیاهان زینتی، دارویی و گل سرخ با تکیه‌ بر ظرفیت‌های موجود در هر منطقه از جمله برنامه های مهم این نهاد در حوزه اشتغال‌زایی برای جامعه هدف است.
وی خاطر نشان کرد: طی دیدار با مدیر صندوق کارآفرینی استان حمایت خود را حمایت از کسب و کارهای خرد اعلام کرده اند و تحقق این مهم می تواند علاوه بر توانمند سازی گروههای هدف انان را از چرخه حمایتی این نها خارج کند.
به گفته این مسئول، شفاف سازی عملکرد، اعتماد سازی و تقویت مسولیت های اجتماعی در کنار ترویج فرهنگ انفاق و احسان و نیکوکاری در جامعه با انعقاد تفاهم نامه های همکاری در کاهش فقر بسیار اثر گذار است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 24 هزار و 647 خانوار با جمعیت 42 هزار و 373 نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 18هزار سالمند، سه هزار و 453 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 احسان و نیکوکاری اشتغال ترویج فرهنگ دانشجو کمیته امداد جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای سال جدید، ۳۶۶۳ نفر حامی به جمع حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین افزوده شده است که ۱۴۵ نفر از آن‌ها معلمان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ناصر ظاهری صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در مراسم تجلیل از معلمان نیکوکار که در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در استان قزوین ۳۷ هزار و ۸۶۰ حامی اکرام حمایت از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد را برعهده دارند که از این تعداد ۵۴۰۹ نفر از جامعه معلمان و فرهنگیان هستند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ فرهنگیان خیر که حمایت از فرزندان معنوی را برعهده دارند، هفت میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان به حساب فرزندان تحت حمایت خود واریز کردند. از ابتدای سال جدید نیز ۳۶۶۳ حامی به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین افزوده شده است که ۱۴۵ نفر آن‌ها معلم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴۴۸ فرزند یتیم و ۶۴۰۴ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند، خاطرنشان کرد: این افراد بیشتر در رده سنی ۶ تا ۱۸ هستند و امدادگران و کارشناسان اکرام در ادارات برنامه‌ریزی‌های مختلف آموزشی و فرهنگی را برای آن‌ها در دستور کار دارند.

ظاهری با اشاره به آیات ذکر شده در قرآن و احادیث معصومین رسیدگی به امور ایتام را بسیار مهم و از اولویت‌های دین دانست و عنوان کرد: هم‌اکنون حدود ۹۰۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند.

وی ادامه داد: برای این دانش‌آموزان فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، مشاوره تحصیلی، اردوهای زیارتی و سیاحتی و کلاس‌های تقویتی شامل دروس سال تحصیلی و کنکوری، مهارت‌آموزی و آموزش فنی و حرفه‌ای در حال انجام است.

کد خبر 749313

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام