Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:32:22 GMT

گیلان| تن‌زاده چک اول علی کریمی را پاس کرد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۹۷۱۹

گیلان| تن‌زاده چک اول علی کریمی را پاس کرد

جواد تن‌زاده نخستین چک علی کریمی جهت تسویه حساب با وی را پاس کرد. ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، چک‌های قرارداد کادر فنی سابق باشگاه سپیدرود رشت ظهر امروز  توسط تن‌زاده پاس شد تا بخشی از قرارداد مالی علی کریمی با باشگاه سپیدرود تسویه شود.

این اتفاق در حالی به‌وقوع پیوست که اداره کل ورزش و جوانان گیلان طی نامه‌ای روز پنجشنبه اعلام کرد که مالکیت باشگاه سپیدرود از تن‌زاده پس گرفته شده اما تن‌زاده با توجه به غیرقطعی بودن حکم مذکور، خود را مالک باشگاه سپیدرود می‌داند و مشغول انجام امور باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کریمی طی دو فقره چک با باشگاه سپیدرود رشت تسویه حساب کرد که در صورت وصول نشدن این دو فقره چک می‌توانست چک ضمانت به مبلغ سه میلیارد تومان را وصول کند.

اولین مبلغ چک علی کریمی و کادر فنی سابق باشگاه سپیدرود به مبلغ 300 میلیون تومان بود و چک دوم قرارداد کادر فنی سابق باشگاه سپیدرود رشت به مبلغ 624 میلیون تومان است که سر رسید این چک شهریور ماه است.

یکی از شروط علی کریمی برای فسخ قرارداد سه ساله وی با باشگاه سپیدرود رشت پرداخت کل قرارداد کادر فنی سابق این تیم است که تن‌زاده در دو فقره چک قرارداد علی کریمی را پرداخت کرد.

به گزارش تسنیم، بنابر اعلام تن‌زاده حکم ارسالی روز پنجشنبه دادگاه تنها ابلاغ حکم داوری اداره کل ورزش و جوانان گیلان بوده و وی با ارسال دادخواستی به دادگستری خواهان ابطال رای داوری شده است.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خبر جدید درباره علی کریمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که خبر مهمی از ترکیه به ایران رسید. باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

این هافبک ایرانی ۳۰ ساله در این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند. او در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشته و شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

آخرین خبر از مصدومیت کریمی این است که او تا پایان فصل ریکاوری می‌کند و از ابتدای فصل بعد در ترکیب کایسری‌اسپور قرار می‌گیرد. او که این فصل یکی از بازیکنان کلیدی کایسری بوده و مقبول هواداران هم قرار گرفته، امیدوار است فصل بعد با باشگاه ترکیه‌ای نتایج قابل قبولی کسب کند. کسب سهمیه اروپایی از جمله اهداف کریمی و کایسری در فصل آینده است.

کد خبر 849474 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم