Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون امور جوانان هلال احمر استان زنجان از آغاز طرح غنی سازی اوقاف فراغت شوق رویش با هدف بهینه سازی اوقات فراغت جوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، فاطمه جمشیدی، معاون امور جوانان هلال احمر استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان با عنوان طرح شوق رویش همه ساله از سوی هلال احمر اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به آغاز این طرح از تیرماه امسال خاطرنشان کرد: این طرح در هشت پایگاه جمعیت هلال احمر استان زنجان و تا پایان شهریور اجرا می شود.

 

این مقام مسوول با یادآوری اینکه طرح شوق رویش به صورت همزمان با سراسر کشور در استان زنجان هم اجرا می شود، گفت: تابستان فرصت مناسبی است تا توانمند های جوانان را در مسیر درست هدایت کرد.

 

جمشیدی با اشاره به اینکه در این طرح تلاش می شود برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی برای جوانان اجرا شود، گفت: در این طرح 80 مربی، هفت کارشناس اجرایی و دو کارشناس ستادی فعالیت خواهند داشت.

 

وی با اشاره به اینکه دوره های این طرح تصریح کرد: آموزش کمک های اولیه، آموزش های حرفه آموزی، مسابقات و برنامه های مختلف در حوزه پیشگیری از اعتیاد و خدمات عام المنفعه و بشر دوستانه از اهم برنامه های اوقات فراغت در این طرح است.

 

به گفته جمشیدی، این طرح در چهار محور برنامه های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی و برنامه های مذهبی و مناسبتی در همه شعب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور، اماکن فرهنگی و ورزشی جمعیت هلال احمر و همچنین دفاتر کانون های دانشجویی، جوانان، طلاب و روستایی برگزار خواهد شد.

 

علاقه‌مندان می‌توانند به پایگاههای  جوانان هلال احمردر شهرستان ها ( زنجان – ابهر – خدابنده – خرم دره – ماهنشان – ایجرود – طارم و سلطانیه ) برای ثبت‌نام و حضور در دوره‌های مختلف آموزشی مراجعه کنند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دولت کانون های مساجد اوقات فراغت مساجد آمریکا قوه قضائیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مسجد جام جهانی فوتبال طرح شوق رویش غنی سازی اوقات فراغت اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر  مبنی بر گم شدن فردی در کوهستان های آخ تنگ خسروشیرین، تیم پایگاه کلوان با آمبولانس به منطقه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: نجاتگران با تلاش چهار ساعته ، پس از دریافت اطلاعات از همراهان فرد و ۲ ساعت کوهپیمایی،  فرد گمشده  راکه مردی ۵۲ ساله بود،  پیدا و وی را به کوهپایه کوه منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • مدیریت یکپارچه منجر به موفقیت هلال احمر می‌شود
  • ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها
  • هلال احمر زنجان در طرح نوروزی به ۷۸ هزار مسافر نوروزی خدمات داد
  • به خاطر هم در شبکه نسیم دیده می‌شود
  • ۵٩۵ نفر از داوطلبان امکان اعزام به حج تمتع را پیدا نکردند/ آغاز عمره از ۳ اردیبهشت
  • طرح نهضت ملی مسکن، اولویت نخست برنامه‌های دولت